Dynamiczny rozwój sieci lodziarni „u Lodziarzy”
Od 3 lodziarni w zeszłym roku do aż 14 w chwili obecnej – tak wygląda rozwój franczyzowej sieci Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy”. W tym sezonie, oprócz Białegostoku i Augustowa, tych naturalnych przysmaków spróbować będzie też można m. in. w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku czy Kołobrzegu.
2016-02-03, 14:25

Pierwsza Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy”, otwarta w zeszłym w roku, pod każdym względem okazała się „strzałem w dziesiątkę”. Serwowane w niej produkty spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem ze strony klientów, a sama Wytwórnia została uhonorowana tytułem najlepszej lodziarni w Białymstoku.

 

Na fali tego sukcesu powstała sieć franczyzowa, do której w tym sezonie należeć będzie co najmniej 14 lokali.

 

- W tej chwili intensywne prace adaptacyjne trwają w Olsztynie, Łomży, Suwałkach i Białymstoku, gdzie będzie to już trzecia lodziarnia pod tym szyldem. W tych miastach otwarć spodziewamy się w pierwszej kolejności – mówi Paulina Daniłowicz – manager rozwoju sieci.

 

I dodaje: Oprócz tego, w tym roku prawdopodobnie wystartują również lodziarnie w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Kołobrzegu, Stalowej Woli, Ełku oraz Grodnie. Lista ta pozostaje jednak otwarta, gdyż cały czas trwają intensywne rozmowy na temat kolejnych lokalizacji.

 

U podstaw tego ogromnego zainteresowania produktami Wytwórni zarówno ze strony klientów, jak i przedsiębiorców chętnych do rozpoczęcia własnego biznesu, stoi przede wszystkim unikalny smak tradycyjnych lodów.

 

Te bowiem przygotowywane są na bazie tylko naturalnych, starannie dobranych i wyselekcjonowanych składników.

 

- Przykładowo, przy produkcji lodów korzystamy wyłącznie ze „swojskiego” mleka, dostarczanego nam przez współpracującego z nami „gospodarza”. Cały proces pozostaje rzecz jasna zgodny z wszelkimi wymogami sanitarnymi, a mleko posiada stosowne certyfikaty – opisuje Paulina Daniłowicz.

 

Do tego dochodzą chociażby warzywa i owoce z ekologicznych hodowli. Co więcej, dbałość o jakość półproduktów jest „u Lodziarzy” tak duża, że część komponentów importowana jest zza granicy – nie ma tu mowy o stosowaniu tańszych, rodzimych zamienników. I tak kakao ściągane jest bezpośrednio od producentów z Brazylii, a czekolada – z Holandii.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.