460 metrów kwadratowych męskiej elegancji
1 marca białostocka sieć Prestige Męski powiększyła się o kolejny salon mody dedykowanej dla eleganckich mężczyzn. W miejscu, gdzie od lat działał Polmozbyt, przy ulicy Zwycięstwa 10, marka otworzyła swój kolejny punkt na mapie handlowej północno – wschodniej Polski i Białegostoku. To drugi, ale zarazem nie ostatni, salon Prestige'u w mieście.
2016-03-04, 10:10

Nowy salon sieci ma aż 460 metrów kwadratowych powierzchni ekspozycyjnej. Tym samym, to obecnie największy w tej części kraju sklep z elegancką odzieżą męską. Dominują w nim garnitury, marynarki i oczywiście koszule – Prestige Męski to bowiem nie tylko sieć sklepów, ale przede wszystkim wiodący, krajowy producent koszul męskich- eleganckich jak i mniej oficjalnych - casualowych.

Co nie było trudne, w salonie wydzielono również strefę dedykowaną wyłącznie dla marki Victorio – ekskluzywnej linii produktów Prestige'u, którą tworzą garnitury, koszule i wysublimowane dodatki: paski, poszetki, krawaty, muszki i perfumy.

 

Jak podkreśla Krzysztof Kosmowski, właściciel firmy, kluczowe dla dalszego rozwoju marki i sukcesywnej budowy jej pozycji na rynku są trzy elementy:

- Po pierwsze to ceny. Dzięki temu, że nasze sklepy działają poza galeriami handlowymi, nasze produkty są znacznie tańsze niż w salonach zlokalizowanych w tego typu miejscach. Wpływ na to ma również fakt, iż jesteśmy producentem. Po drugie, to jakość wyrobów, które są wytwarzane w szwalni znajdującej się zaledwie 200 metrów od nowego salonu. Szyjemy koszule wyłącznie z dobrych gatunkowo materiałów, nie zlecamy produkcji w Turcji czy dalekiej Azji – przekonuje przedstawiciel firmy.

 

Trzecim elementem, który wskazuje, jest szersza niż w innych salonach męskich oferta dedykowana dla panów, którzy z uwagi na swoją posturę nie są wstanie dobrać dla siebie garderoby ze standardowej rozmiarówki S, M, L, XL.

- Nie chodzi tu tylko o mężczyzn otyłych, ale wszystkich, którzy mają kłopot ze znalezieniem modnych, eleganckich, a zarazem dopasowanych do ich potrzeb produktów. Wbrew pozorom tego typu klientów jest bardzo wielu i nie stanowią bynajmniej niszowej grupy – dodaje Krzysztof Kosmowski.

 

Salon przy Zwycięstwa 10 jest już... 10 sklepem działającym pod szyldem Prestige Męski. Firma posiada dodatkowo oddzielny salon marki Victorio, który został otwarty wiosną ubiegłego roku w Ełku. Otwarcie nowego salonu nie oznacza likwidacji dotychczasowego sklepu funkcjonującego od (wielu latprzy tej samej ulicy.

- W przyszłości planujemy rozwinąć w nim przede wszystkim usługi indywidualnego szycia na miarę, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Teraz zaś skupiamy swoją energię na przygotowaniach do uruchomienia kolejnego salonu Prestige'u w Białymstoku.

 

Krzysztof Kosmowski zwraca jednocześnie uwagę na stworzenie w nowym sklepie strefy Victorio. - To typowy model typu shop – in – shop, choć dotyczący marki, której sami jesteśmy właścicielami. W ten sposób chcemy również stworzyć fundament dla sieci franczyzowej, która będzie funkcjonowała właśnie albo jako niezależne salony – tak jak w Ełku - lub tak jak tutaj, w formie odrębnej, ujednoliconej pod względem designe'u, mebli i kolorystyki dla wszystkich sklepów strefy.

 

Przedstawiciel firmy zdradza, że wszystko na to wskazuje, iż planowany koncept franczyzowy powinien być już w pełni przygotowany wczesną jesienią.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.