Lody Bonano przygotowują się do sezonu
Największa franczyzowa sieć lodziarni w kraju – Lody Bonano – intensywnie przygotowuje się do kolejnego sezonu lodowego. Wciąż podpisywane są kolejne umowy z nowymi franczyzobiorcami. Ale prace dotyczą również przygotowania kampanii reklamowej marki. Jej ważnym elementem będzie m.in. nowy spot telewizyjny, który wraz z początkiem sezonu trafi do ogólnopolskich stacji telewizyjnych.
2016-03-22, 13:30

Pod osłoną nocy złodzieje włamują się do siedziby sieci Lody Bonano. Plądrując pomieszczenia firmy trafiają na cenne przedmioty i pieniądze. Ale ich uwagę przykuwa coś zupełnie innego… Co?

 

- Tego oczywiście nie możemy zdradzić, ale gwarantuję, że jak zwykle będzie sympatycznie, z lekkim przymróżeniem oka i bardzo efektownie. Wszystko będzie jasne już za kilka tygodni, kiedy reklama trafi na antenę – mówi Radosław Charubin, właściciel sieci Lody Bonano.

Uważny widz, szczególnie ten z Białegostoku, z łatwością dostrzeże, że siedzibę Lodów Bonano „zagrały” pomieszczenia Opery i Filharmonii Podlaskiej. Tam bowiem twórcy reklamy postanowili zaaranżować plan zdjęciowy.

- Spot był nagrywany w środku nocy, z piątku na sobotę. Bardzo zależało nam właśnie na tym miejscu, bo idealnie komponowało się z naszą wizją scenariusza. Jestem pewien, że efekt będzie kapitalny, a reklama nie przejdzie bez echa– przyznaje przedstawiciel Lodów Bonano.

 

Warto podkreślić, że ogólnopolska akcja promocyjna mająca na celu budowę obecności marki właśnie m.in. poprzez realizację i emisję spotów TV, to istotny element wsparcia dla franczyzobiorców.

 

- Ogólnopolska kampania reklamowa i obecność w czołowych mediach to oczywiście korzystne rozwiązanie dla naszych partnerów, bo choć w ten sposób nie promujemy żadnej z lodziarni oddzielnie, ale całą markę obecną poprzez lokalne punkty niemal w każdym zakątku kraju, to w ten sposób zyskują potężne narzędzie w walce o klienta. Wierzę, że dzięki temu, legendarne już kolejki ustawiające się po Lody Bonano dodatkowo się wydłużą w tym sezonie – dodaje.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.