Pierwszy taki second hand w Polsce otwarty w Białymstoku
Ubrania i dodatki najlepszych światowych marek i projektantów w cenach, do jakich przyzwyczaiły klientów sklepy tego typu. A wszystko to na przeszło 600 metrach kwadratowych powierzchni. W sobotnie przedpołudnie (7 maja) pierwsi klienci wyszli z torbami pełnymi „ciuchowych” rarytasów z Secondo – jedynego tego rodzaju second handu w kraju.
2016-05-08, 22:26

Otwarciu Secondo towarzyszyło znaczne zainteresowanie. Już na kilkanaście minut przed godziną 10.00, na którą zaplanowano otwarcie sklepu, przed budynkiem na Hetmańskiej 40, w którym działa lokal, ustawiła się już spora kolejka. Po otwarciu drzwi  – pomimo imponującej powierzchni – sklep dość szybko zapełnił się klientami skuszonymi nowym miejscem tego rodzaju na handlowej mapie miasta.

Jak informuje Katarzyna Tuzinowska, przedstawicielka Secondo, pomysł na biznes zrodził się już przed kilkoma laty. - Od dłuższego czasu właściciele planowali uruchomienie własnego second handu. Wiele osób  sygnalizowało im potrzebę istnienia tego rodzaju obiektu w mieście. Co ciekawe, wbrew obiegowej opinii takie miejsca przyciągają nie tylko studentów, mniej zamożnych klientów czy osoby poszukujące niebanalnych elementów garderoby. Dziś second handy z powodzeniem konkurują z najlepszymi salonami mody o portfele tych lepiej zarabiających – lekarzy, przedsiębiorców czy prawników.

 

Jej zdaniem współczesne second handy mają niewiele wspólnego ze sklepami, które pojawiły się na rynku ponad dwie dekady temu. Wpisuje się w to także Secondo, który na pierwszy rzut oka całkiem nie przypomina klasycznego „ciucholandu” - bo też i nim nie jest. Produkty są estetycznie eksponowane na wieszakach i gustownie posegregowane. Próżno w nim szukać znanych z właśnie „używanej odzieży” koszy z wymieszaną garderobą czy cen „za kilogram”.

 

Taką formę sprzedaży ubrań właściciele Secondo podpatrzyli w trakcie wielu wyjazdów za granicę, gdzie połączenie eleganckiego sklepu z typowo „second handową”, ale starannie wybraną ofertą jest czymś naturalnym.

- Socondo to swego rodzaju hybryda. Połączenie outletu i second handu właśnie. Z tym pierwszym łączy go sposób prezentowania ubrań oraz zwracająca uwagę jakość ciuchów. Te są starannie selekcjonowane, tak aby na wieszakach Secondo znalazły się tylko te najlepsze – podkreśla Katarzyna Tuzinowska.

Z drugim typem  – czyli second handem – sklep łączą ceny. Zdecydowanie niższe niż w outlecie, po prostu, atrakcyjne i na każdą kieszeń. Co ciekawe, w Secondo obowiązuje przejrzysty system cen. Dany rodzaj asortymentu kosztuje dokładnie tyle samo. Jak wyjaśnia, nie ma tu zatem rozróżnienia cen w obrębie jednej kategorii produktów – np. wszystkie koszule kosztują dokładnie tyle samo, podobnie spodnie, bluzki i inne elementy garderoby.

- W Polsce nie ma drugiego takiego miejsca. Owszem są ekskluzywne second handy, w których często pojawiają się gwiazdy i osoby z tzw. pierwszych stron gazet, ale toobiekty typowo butikowe, kameralne. Nam udało się połączyć jakość, daleko idącą dbałość o odpowiednią estetykę oraz przestrzeń. W tej chwili to jeden z największych tego typu sklepów w mieście, a po rozbudowie, którą planujemy już wkrótce, będzie z pewnością największy w regionie. I najlepszy zarazem – przekonuje.

Co ciekawe, niebawem Secondo zyska dodatkowe miejsce – strefę VIP – gdzie w nieco wyższych cenach będą eksponowane ubrania najdroższych światowych projektantów – zarówno z gatunku mody damskiej jaki męskiej, na które „normalnie” nie stać praktycznie nikogo.

Na wieszakach Secondo bez trudu znajdziemy ubrania takich marek jak Armani, Boss, Desiguell, Ralph Lauren, Lacoste.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.