Są już pierwsi śmiałkowie gotowi podjąć wyzwanie i rozwinąć skrzydła w biznesie
Choć program „Rozwiń Skrzydła” wystartował zaledwie przed dwoma tygodniami to już cieszy się znacznym zainteresowaniem. Na konkurs wpłynęły pierwsze propozycje innowacyjnych przedsięwzięć biznesowych.
2016-12-05, 20:59

Program zainicjowany przez spółkę TEDI, właściciela marki „Vodka Szelment” ma na celu popularyzację przedsiębiorczości. Nagrodą za najlepszy pomysł zgłoszony do konkursu jest założenie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, pakiet pełnego wsparcia związanego z obsługą księgową, marketingiem, logistyką i organizacją, ale przede wszystkim dokapitalizowanie projektu w kwocie nawet miliona złotych brutto!

 

- Co nas bardzo cieszy, zainteresowanie Programem jest znaczne. Dzwonią do nas osoby z całego kraju zadając przy tym szereg dodatkowych pytań odnośnie warunków i możliwości wzięcia w nim udziału. Mamy też już pierwsze zgłoszenia. Na razie nie chcemy zdradzać szczegółów, ale powiem tylko, że pomysły które do tej pory do nas trafiły są... dość odważne a na pewno innowacyjne. I właśnie o to nam chodzi! - mówi Łukasz Stoliński z Tedi.

 

Konkurs „Rozwiń Skrzydła” jest skierowany do każdego dorosłego Polaka. I nie ma tu znaczenia status zawodowy uczestnika. - Zachęcamy do udziału wszystkich, niezależnie od tego czy studiują, pracują, są aktualnie bez pracy czy też prowadzą już własną działalność. Liczy się tylko poziom innowacyjności pomysłu i kreatywność autora – wyjaśnia.

 

Brak jest również ograniczeń jeśli chodzi o branżę czy też typ biznesu. Mogą to być typowe firmy on-line, ale również przedsięwzięcia usługowe, handlowe lub produkcyjne realizowane tradycyjnie. Jedynym wyjątkiem jest branża spożywcza, która z uwagi na bliski związek z nią organizatora jest mu szczególnie bliska. Dlatego propozycje dotyczące właśnie tej szeroko pojętej branży będą dodatkowo punktowane.

 

Czasu na przemyślenie swojej pomysłu i wysłanie zgłoszenia zostało jeszcze sporo – prawie dwa miesiące. Można to bowiem uczynić do końca stycznia. W pierwszej fazie należy pobrać ze strony RozwinSkrzydla.biz formularz zgłoszeniowy i wypełnić go podstawowymi danymi na temat swojego pomysłu na biznes.

 

Następnie po zamknięciu tego etapu, komisja konkursowa wybierze najciekawsze propozycje, dając ich autorom możliwość stworzenia biznes planów, które zostaną już poddane szczegółowej weryfikacji i analizie. Dodatkowo, uczestnicy drugiego etapu otrzymają szansę prezentacji swoich założeń przed komisją, która podda ocenie zarówno przedstawiony plan jak i sposób prezentacji pomysłu. Zwycięzcę poznamy w kwietniu przyszłego roku. 

 

Pomysłodawcą i organizatorem programu jest spółka TEDI, właściciel marki „Vodka Szelment”, która będzie wspólnikiem zwycięzcy. Szczegóły na temat konkursu, regulamin oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie programu, pod adresem RozwinSkrzydla.biz.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.