10-lecie sieci „LodyBonano”
W prawdziwie hollywoodzkim stylu, z symbolicznym, czerwonym dywanem, po którym goście wkraczali na przyjęcie witani przez twórcę marki – Radosława Charubina, ale też ze specjalną „ścianką” dla „paparazzich” i... Oskarami. Gala marki „LodyBonano” była wyjątkowa z wielu powodów. Ale i okazja była niecodzienna. Sieć franczyzowa świętowała w ten sposób swój jubileusz – 10-lecie działalności. Wydarzenie towarzyszyło specjalnej konferencji zorganizowanej z tej okazji, w której uczestniczyły niemal wszystkie osoby związane z siecią.
2017-01-03, 21:52

Styl i format imprezy - wprost nawiązujące do najważniejszych i najbardziej wyrazistych wydarzeń amerykańskiego świata show – businessu, co zresztą nic dziwnego. Jak przystało na prawdziwego lidera branży nie tylko w kraju, ale i całej Europie, towarzysząca konferencji gala, która uświetniła dekadę obecności na rynku musiała być absolutnie wyjątkowa. Poza tym lodziarnie słyną przecież z kultowych już i znanych w całym kraju – właśnie tzw. amerykańskich świderków.

Do podwarszawskiej Jachranki przybyło kilkaset osób – współpracowników odpowiedzialnych za rynkowy sukces, partnerów biznesowych a przede wszystkim franczyzobiorców. Było to pierwsze tego typu i zorganizowane z takim rozmachem przedsięwzięcie „LodówBonano”. Co ciekawe, podobnych wydarzeń na taką skalę jeszcze nikt wcześniej w branży lodowej nie zorganizował.

Konferencja na 10-lecie

„LodyBonano” to sieć, która szczególny nacisk kładzie na partnerstwo i współpracę, co zresztą jej przedstawiciele udowadniają na każdym kroku. Obok aspektu biznesowego, twórcy konceptu przede wszystkim dbają o dobre relacje ze swoimi partnerami, chętnie wsłuchując się w ich opinie i uwagi.

Nic więc dziwnego, że wyjątkowy jubileusz -10-lecie działalności - sieć postanowiła uczcić specjalnym spotkaniem z udziałem wszystkich partnerów i współpracowników tworzących to przedsięwzięcie. Podczas szkolenia pt. „Jak zarabiać więcej w sieci franczyzowej?” zostały omówione korzyści wynikające ze współpracy z siecią „LodyBonano” oraz przywileje dla jej członków, nie tylko w sferze biznesowej, ale również w życiu prywatnym.

Przedstawiono także plany rozwoju samej marki oraz pomysły na działania marketingowe. Franczyzobiorcy, biorący udział w spotkaniu zyskali przy tym szansę na podniesienie swoich kompetencji w zakresie zarządzania zespołem czy obsługi klienta. Osobny panel został poświęcony zaś nowemu konceptowi, Wytwórni Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” – szybko rosnącej sieci lodziarni z lodami rzemieślniczymi.

Wieczorna Gala rodem z Hollywood

Wielka Gala była okazją nie tylko do podsumowań, prezentacji planów na przyszłość, podziękowań, a przede wszystkim wyróżnień za dotychczasową współpracę. Punktem kulminacyjnym imprezy było bowiem wręczenie Oskarów „Lodów Bonano” za szczególne osiągnięcia i wkład w rozwój sieci. Przyznano je franczyzobiorcom w kilku kategoriach.

Nagrodzono m. in. osoby, które osiągnęły najlepszy wynik sprzedaży w 2016 r. czy najdłużej współpracujące z siecią. Oprócz tego statuetki trafiły do twórców najciekawszej reklamy zewnętrznej, najbardziej inspirującej postaci, najefektywniejszego pracownika oraz największego odkrycia sezonu, czyli debiutanta 2016 r.

Podczas Gali po raz pierwszy w jednym czasie i miejscu spotkali się też niemal wszyscy franczyzobiorcy współpracujący z „Lodami Bonano” oraz osoby, które swoim zaangażowaniem wyniosły markę na szczyt – dzięki czemu przedsięwzięcie przypomina idealnie skomponowaną symfonię bez nawet jednej fałszywej nuty.

- Po raz pierwszy w historii spotkało się tak wielu naszych współpracowników, bez których osiągnięcie dzisiejszej pozycji byłoby po prostu niemożliwe. Organizując Galę chcieliśmy im podziękować, ale również dać wyraz jedności i wspólnoty celów. Dać impuls do bliskiej integracji tej – liczącej już niemal 1000 osób - „rodziny” – przyznaje Radosław Charubin, pomysłodawca i sternik okrętu pod banderą „LodyBonano”.

Wydarzeniu towarzyszyło wiele rozmaitych atrakcji. Wśród nich znalazło się m. in. Ice Show, w trakcie którego w bryle lodu „na żywo” wyrzeźbiono… lodowego świderka, czyli flagowy produkt sieci. Goście mogli również spróbować topowych produktów sygnowanych marką „LodyBonano” oraz Wytwórni Lodów Prawdziwych, a także wziąć udział w licznych konkursach i zabawach.
Jak zgodnie przyznają niemal wszyscy uczestnicy, Gala okazała się ogromnym sukcesem. Nic więc dziwnego, że większość z nich nie może się już doczekać kolejnej tego typu okazji do spotkania…

A zdaniem twórcy sieci, utrzymanie dotychczasowego tempa i dynamiki rozwoju z całą pewnością będzie znacznym wyzwaniem. - Nikt z nas nie zmierza jednak osiadać na laurach. Owszem, obiektywnie oceniając, odnieśliśmy spektakularny sukces, bo relatywnie w krótkim okresie udało się nam zbudować nie tylko stabilną, powszechnie rozpoznawalną i lubianą przez konsumentów markę, ale przede wszystkim głęboką relację z partnerami, opartą na zaufaniu i pełnym zrozumieniu wzajemnych oczekiwań i potrzeb. To też ogromnie zdeterminowało miejsce, w którym się dziś znajdujemy. Głęboko wierzę, że minionych 10-lat na rynku to dopiero początek naszej fascynującej przygody i przed nami jeszcze wiele wyjątkowych przeżyć, radosnych momentów i okazji do świętowania – mówił Radosław Charubin.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.