Zrób zdjęcie, wymyśl hasło i wygraj nagrody. Metal–Fach ogłasza konkurs z okazji Dnia Dziecka
„Jak się bawię z rodzicami?” - to hasło przewodnie konkursu fotograficznego, który z okazji Dnia Dziecka przygotował sklep fabryczny sokólskiego przedsiębiorstwa Metal–Fach. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
2017-05-22, 19:18

1 czerwca zbliża się wielkimi krokami i jak co roku przed rodzicami stałe dylematy: jakie niespodzianki zafundować swoim pociechom. Na przeciw rodzicielskim rozterkom wychodzą pracownicy sklepu Metal–Fach i jeszcze przed tym szczególnym dniem proponują rodzinną zabawę.

 

- Postanowiliśmy zorganizować konkurs fotograficzny, który polega na tym, aby pokazać jak dzieci i ich rodzice spędzają wspólnie czas podczas zabawy, a nagrody jakie fundujemy mogą być atrakcyjnymi prezentami w tym szczególnym dniu – informuje Joanna Jatkowska, kierownik działu marketingu sokólskiego Metal–Fachu.

 

Co zatem należy zrobić, aby wziąć udział w konkursie? Zasady są bardzo proste. Wystarczy wykonać zdjęcie, które ukazuje rodzinną zabawę. Należy też wymyślić hasło promujące sklep, które powinno zawierać się w 1-2 zdaniach. Następnie zdjęcie oraz  hasło trzeba przesłać na adres e-mail: konkurs@metalfach.com.pl, a w temacie wiadomości wpisać „Konkurs Dzień Dziecka Sklep Metal-Fach”.

 

- Na zgłoszenia czekamy do 25 maja. Następnego dnia zdjęcia wraz z hasami zostaną opublikowane w albumie konkursowym na fanpage’u sklepu Metal-Fach. Od tego momentu będzie można oddawać głosy na wybrane zgłoszenia za pomocą dostępnych na Facebooku reakcji (lubię to, super oraz inne). Głosowanie potrwa do 31 maja – dodaje przedstawicielka sokólskiej firmy.

 

Co ważne, wszystkie zgłoszenia pod względem kreatywności i pomysłowości oceni również komisja konkursowa. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się 1 czerwca. Na zwycięzców czekają nagrody niespodzianki. 

 

Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej sklepu: https://www.sklepmetalfach.com.pl/konkurs.

 

Metal-Fach zatrudnia ok. 800 pracowników i jest jednym z największych pracodawców w regionie. Produkuje maszyny rolnicze, kotły CO, naczepy do ciężarówek, a nawet konstrukcje stalowe. Kilka lat temu zrodził się pomysł, aby obok przedsiębiorstwa stworzyć kompleksowe centrum, w którym klient może liczyć na fachowe wsparcie i pomoc w doborze części do maszyn rolniczych, zakupić niezbędne akcesoria, wyposażyć wszystkie budynki inwentarskie, a także skompletować produkty potrzebne do funkcjonowania różnego typu działalności gospodarczych. Tak powstał sklep rolniczo – techniczny.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy