Makarun ze wsparciem agencji PR
Pierwsza w Polsce franczyzowa sieć spaghetterii Makarun wybrała agencję public relations. Od teraz za widoczność marki w mediach odpowiadać będzie Agencja Publicum, która do tej pory prowadziła działania komunikacyjne dla innych, dużych franczyzobiorców - jak chociażby LodyBonano czy Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy”.
2017-05-24, 18:45

Makarun Spaghetti and Salad to polska sieć spaghetterii serwująca włoski makaron z różnorodnymi sosami w formie „take away”.

Marka na rodzimym rynku pojawiła się dokładnie 5 lat temu. Obecnie pod tym szyldem działa już 19 punktów w różnych rejonach Polski. Co ciekawe, w ostatnim czasie otwarty został także pierwszy lokal zagraniczny – umiejscowiony w Hamburgu, w Niemczech.

Teraz twórcy sieci stawiają na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój. Ich zdaniem w Europie wciąż brakuje bowiem konceptu typu fast food, w którym serwowane byłyby makarony na wynos w stosunkowo niskiej cenie. Stąd decyzja o nawiązaniu współpracy z Agencją Publicum.

Agencja odpowiadać będzie za budowę wizerunku marki, zwiększanie jej rozpoznawalności i wzrost zaufania do niej.

Specjaliści Publicum na rzecz Makarun’a prowadzić będą działania komunikacyjne, a także dbać o systematyczną obecność brandu w mediach regionalnych, ogólnopolskich i branżowych.

Pierwszym zadaniem w ramach współpracy było poinformowanie klientów sieci i potencjalnych franczyzobiorców o otwarciu premierowego punktu poza granicami naszego kraju.

Co ciekawe, to nie pierwszy, duży franczyzowy klient Publicum. Od kilku lat z usług agencji korzysta bowiem marka LodyBonano – największa nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie sieć franczyzowych lodzi.

Oprócz tego w gronie jej klientów jest także jedna z najszybciej rosnących sieci z lodami tradycyjnymi, czyli Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy”.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy