Już nie tylko franczyza. LodyBonano rozszerzają zakres działalności o lodziarnie własne
Największa franczyzowa sieć lodziarni w kraju – LodyBonano - od tego sezonu powiększy się o 30 własnych punktów sprzedaży. Decyzja oznacza pewną korektę w strategii, w myśl której marka rozwijała się wyłącznie w oparciu o partnerów zewnętrznych.
2017-06-08, 09:10

Jednak dzięki temu, zapewne ku uciesze wielu konsumentów kultowe, lodowe świderki wrócą przy okazji do miejscowości, w których były obecne przed kilkoma laty.

 

Pierwsza lodziarnia LodówBonano powstała dokładnie 14 lat temu na Podlasiu. Lodowe przysmaki w zasadzie z marszu stały się prawdziwym hitem wśród konsumentów i szybko zawojowały nie tylko regionalny, ale i krajowy rynek. Polacy pokochali lodowe świderki, które po ponad dekadzie można już nazwać kultowymi.

 

Do tej pory marka LodyBonano działała na zasadzie sieci franczyzowej. W tym sezonie właściciele postanowili jednak rozwinąć swoją biznesową strategię i zainwestowali we własne punkty sprzedażowe. 

 

- Tego lata planujemy uruchomienie 30 własnych lodziarni w całej Polsce. Nie oznacza to oczywiście, że wycofujemy się z franczyzy. Wręcz przeciwnie. Ten projekt cieszy się w tym roku nie mniejszym zainteresowaniem, niż w latach ubiegłych. Do sieci dołączyły kolejne lodziarnie i wciąż prowadzimy zaawansowane rozmowy na temat uruchomienia następnych  – mówi Aneta Iwanicka, przedstawicielka marki LodyBonano i dodaje, że w kilku wypadkach otwarcie własnego lokalu przez sieć, oznacza wielki powrót do miejscowości, w której w przeszłości działała już lodziarnia.

 

- Klienci, którzy w przeszłości poznali już i polubili LodyBonano ale z niezależnych od nas przyczyn stracili możliwość kontaktu z naszymi wyrobami, ze względu na zamknięcie lodziarni, teraz mają prawdziwy powód do zadowolenia.  Mamy nadzieję, że sprawimy im tym samym niemałą radość – mówi Aneta Iwanicka.

 

Na wielki „comeback” kultowych świderków mogą liczyć mieszkańcy takich miejscowości jak: Brzeziny, Głowno, Konstantynów Łódzki, Ozorków,  Zduńska Wola, Jarocin, Żnin. Ponadto w rozpoczętym już sezonie lodziarnie firmowe – czyli własne - należące do franczyzodawcy marki LodyBonano uruchomiły swoje punkty także w Rawiczu, Poddębicach, Żychlinie, Zelowie, Sieradzu, Ostrowie Wielkopolskim i Włocławku. A dosłownie lada chwila zostaną otwarte kolejne - Trzciance, Namysłowie i Kluczborku.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.