Makarun rozwija sieć i szuka partnerów do współpracy
Polska sieć spaghetterii Makarun Spaghetti and Salad nie zwalnia tempa. Choć punktów z tym charakterystycznym szyldem przybywa w zasadzie z miesiąca na miesiąc, twórcy marki cały czas myślą o jej rozwoju. Stąd jeszcze większe zaangażowanie w poszukiwanie partnerów do współpracy, a także nowości w ofercie franczyzowej.
2017-06-23, 13:34

Makarun to największa i pierwsza w Polsce sieć restauracji, w których serwowane są włoskie makarony z sosami w formie „take away”. Marka na rodzimym rynku obecna jest od ponad pięciu lat – pierwszy punkt pod tym szyldem otwarty bowiem został w 2012 roku. Po 5 latach pod skrzydłami Makarun’a działa już 20 lokali w całym kraju i 1 za granicą. Niebawem dołączą zaś do nich kolejne:

 

- Analiza zachowań konsumentów jasno pokazuje, że zainteresowanie naszymi produktami rośnie z miesiąca na miesiąc. Oferowane przez nas makarony znalazły już dość liczne grono fanów, które systematycznie ulega powiększeniu – mówi Marcin Szworak.

 

I dodaje: Zależy nam na tym, by nasze dania docierały do niemal każdego zakątka Polski,

stąd pomysł na dodatkowe zdynamizowanie rozwoju sieci sprzedaży. Aktualnie marka poszukuje partnerów zainteresowanych prowadzeniem własnego punktu gastronomicznego w Łodzi, Warszawie, Trójmieście i Wrocławiu.

 

Oprócz tego firma chętnie nawiąże współpracę również z przedsiębiorcami z Torunia, Bydgoszczy, Szczecina oraz innych miast powyżej stu tysięcy mieszkańców, w których do tej pory Makarun nie był obecny.

 

Od potencjalnych franczyzobiorców sieć przede wszystkim wymaga dyspozycyjności czasowej, a także dostępu lub motywacji do poszukiwania odpowiedniej lokalizacji, a także kapitału inwestycyjnego od 100 000 zł. Mile widziane będzie także wcześniejsze prowadzenie działalności gospodarczej oraz aktywne działanie na rynku lokalnym.

 

Co ciekawe, już niebawem sprzedaż unikalnych, włoskich makaronów dostępnych „na wynos” będzie mogła być prowadzona nie tylko w punktach stacjonarnych. Jeszcze w tym roku Makarun planuje bowiem wprowadzenie własnych… foodtruck’ów. Pojazdy, wraz z atrakcyjną ofertą leasingu, dostępne będą od 3. kwartału 2017 roku.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy