Makarun wybrał lokalizacje i szuka franczyzobiorców
Jednym z ważniejszych czynników decydujących o sukcesie biznesu gastronomicznego jest lokalizacja. Twórcy polskiej sieci spaghetterii Makarun, planując dalszy rozwój swojej marki, w pierwszej kolejności starannie wyselekcjonowali więc lokale, które zdaniem ekspertów sprawdzą się w tym wypadku najlepiej. Teraz zaś poszukują partnerów, którzy chcieliby otworzyć restauracje właśnie w tych miejscach.
2017-08-09, 17:14

Najwyższej jakości produkty, precyzyjnie skomponowane, trakcyjne menu, w którym każdy znajdzie coś dla siebie, atrakcyjne ceny i odpowiednia obsługa – to bez wątpienia elementy, bez których trudno wyobrazić sobie z powodzeniem funkcjonujący biznes gastronomiczny.

 

Do listy tej należy jednak dodać jeszcze przynajmniej jeden punkt, czyli lokalizację. To ona może bowiem w ostatecznym rozrachunku zadecydować o sukcesie bądź porażce danej restauracji.

 

- Mając to na względzie postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom naszych partnerów

i ułatwić im start w często nowym dla nich biznesie – wyjaśnia Przemysław Tymczyszyn, współwłaściciel sieci.

 

I dodaje: Nasi eksperci w ciągu ostatnich kilku miesięcy prześledzili, więc niemal cały kraj poszukując lokali, które w ich ocenie sprawdzą się w tym wypadku najlepiej.

 

Ta pogłębiona analiza dokonana została w oparciu o ponad 5-cio letnie doświadczenie w branży gastronomicznej przedstawicieli sieci. Efektem tego jest zaś 14 nieprzypadkowo wybranych, atrakcyjnych lokalizacji w 7 różnych miastach w całym kraju.

 

- Wciąż dostępne lokale czekają obecnie na franczyzobiorców z Warszawy, Krakowa, Zakopanego, Gdańska, Lublina, Białegostoku i Wrocławia – dodaje Marcin Szworak.

 

Ta propozycja pierwszej, polskiej sieci franczyzowej spaghetterii skierowana jest zarówno do osób, które już od jakiegoś czasu myślą o otwarciu własnej restauracji, ale do tej pory wstrzymywały się ze względu na trudność w wyborze odpowiedniego miejsca, jak i do przedsiębiorców, dla których nowy punkt franczyzowy stanowić będzie sposób na inwestycję kapitału.

 

Wstępne porozumienia z właścicielami lokali zostały już zawarte, nic nie stoi więc na przeszkodzie, by nowe restauracje pod szyldem Makarun otwarte zostały nawet w ciągu najbliższych kilkunastu tygodni.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy