FiFiFo – aplikacja pomagająca w doborze odpowiednich produktów spożywczych z mocnymi partnerami
Wystarczy skan etykiety produktu by po chwili na ekranie smartfona pojawił się komunikat informujący o poziomie jego dopasowania do naszego profilu żywieniowego. Otrzymamy w ten sposób konkretną ocenę, czy nasz wybór jest odpowiedni dla naszego organizmu i zdrowia. Aplikacji FiFiFo – bo o niej mowa – można z powodzeniem używać nie tylko „w realu”, podczas zakupów w markecie, lecz także buszując po wirtualnych półkach e-sklepów spożywczych. Na razie FiFiFo wspomaga mądre zakupy w dwóch marketach online – BdSklep.pl i Frisco. Jednak niebawem ma się to zmienić, bowiem w planach jest rozszerzenie usługi o kolejne e-sklepy.
2017-10-24, 10:33

Wyboru produktów spożywczych dokonujemy na kilka sposobów. Kierujemy się ceną, wyglądem i atrakcyjnością etykiety, gustem, przyzwyczajeniem. Niestety rzadko przyglądamy się etykiecie. Jednak nie dotyczy to jej przedniej, kolorowej części, ale tej piekielnie nudnej, wypełnionej oznaczeniami i cyframi, napisanej przy tym drobnym druczkiem i często nie do końca zrozumiałej, znajdującej się na odwrocie opakowania.

 

- To ogromny błąd, bo umiejętność czytania etykiet może nam dostarczyć szereg nie tylko ciekawych, ale przede wszystkim ważnych informacji, jak te o składzie czy dziennych dawkach zapotrzebowania organizmu w dany składnik odżywczy. To zaś szczególnie istotne nie tylko dla osób przestrzegających określonej diety ale i alergików. Dlatego z pomocą przychodzi nasza aplikacja FiFiFo, która cały wysiłek związany z koniecznością przestudiowania i przeanalizowania tych danych wykonuje za nas. Nie musimy więc posiadać żadnej specjalistycznej wiedzy, ani tym bardziej odpowiedniej ilości czasu – wyjaśnia Tomasz Misztal, współtwórca aplikacji.

 

FiFiFo wspomaga konsumenta nie tylko w realnym sklepie. Służy również pomocą w trakcie zakupów online. Na razie usługa jest dostępna dla klientów dwóch czołowych platforma: BdSklep.pl i Frisco.

 

- FiFiFo to ciekawe rozwiązanie, które zwróciło naszą uwagę ze względu na znaczne i zaawansowane możliwości wspierania konsumenta w trakcie zakupów online, kryjące się jednak w intuicyjnej i prostej w użyciu formie. To wartościowa funkcjonalność, stanowiąca ważną wartość dodaną dla naszych klientów. Wierzę, że dzięki niej zakupy przyniosą jeszcze więcej satysfakcji, zapewniając dodatkowy komfort naszym odbiorcom – przyznaje Piotr Paszkowski dyrektor BDSklep.pl.

 

Czym jest FiFiFo?

 

To niezwykle intuicyjne, bezpłatne narzędzie o zaawansowanych funkcjonalnościach. Jest dostępne zarówno online – z poziomu przeglądarki - jak również w formie aplikacji do pobrania. Dzięki zdefiniowaniu własnych potrzeb żywieniowych w oparciu o aktualnie pięć dostępnych profili: zdrowe żywienie, odchudzanie, wegetarianizm, weganizm i ciąża, możemy w prosty sposób sprawdzać czy to, co do tej pory kupowaliśmy, jest faktycznie odpowiednie dla naszego organizmu i zdrowia. W trakcie zakupów w sklepie stacjonarnym wystarczy zeskanować kod kreskowy produktu, aby natychmiast otrzymać jego ocenę z poziomem dopasowania.

 

Dodatkowo istnieje możliwość wyboru popularnych alergenów, wykluczając tym samym zawierajace je produkty. FiFiFo pozwala też na tworzenie wygodnych list zakupów, wykazu ulubionych produktów a także sprawdzenia ich cen w sklepach internetowych.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.