FiFiFo – aplikacja pomagająca w doborze odpowiednich produktów spożywczych z mocnymi partnerami
Wystarczy skan etykiety produktu by po chwili na ekranie smartfona pojawił się komunikat informujący o poziomie jego dopasowania do naszego profilu żywieniowego. Otrzymamy w ten sposób konkretną ocenę, czy nasz wybór jest odpowiedni dla naszego organizmu i zdrowia. Aplikacji FiFiFo – bo o niej mowa – można z powodzeniem używać nie tylko „w realu”, podczas zakupów w markecie, lecz także buszując po wirtualnych półkach e-sklepów spożywczych. Na razie FiFiFo wspomaga mądre zakupy w dwóch marketach online – BdSklep.pl i Frisco. Jednak niebawem ma się to zmienić, bowiem w planach jest rozszerzenie usługi o kolejne e-sklepy.
2017-10-24, 10:33

Wyboru produktów spożywczych dokonujemy na kilka sposobów. Kierujemy się ceną, wyglądem i atrakcyjnością etykiety, gustem, przyzwyczajeniem. Niestety rzadko przyglądamy się etykiecie. Jednak nie dotyczy to jej przedniej, kolorowej części, ale tej piekielnie nudnej, wypełnionej oznaczeniami i cyframi, napisanej przy tym drobnym druczkiem i często nie do końca zrozumiałej, znajdującej się na odwrocie opakowania.

 

- To ogromny błąd, bo umiejętność czytania etykiet może nam dostarczyć szereg nie tylko ciekawych, ale przede wszystkim ważnych informacji, jak te o składzie czy dziennych dawkach zapotrzebowania organizmu w dany składnik odżywczy. To zaś szczególnie istotne nie tylko dla osób przestrzegających określonej diety ale i alergików. Dlatego z pomocą przychodzi nasza aplikacja FiFiFo, która cały wysiłek związany z koniecznością przestudiowania i przeanalizowania tych danych wykonuje za nas. Nie musimy więc posiadać żadnej specjalistycznej wiedzy, ani tym bardziej odpowiedniej ilości czasu – wyjaśnia Tomasz Misztal, współtwórca aplikacji.

 

FiFiFo wspomaga konsumenta nie tylko w realnym sklepie. Służy również pomocą w trakcie zakupów online. Na razie usługa jest dostępna dla klientów dwóch czołowych platforma: BdSklep.pl i Frisco.

 

- FiFiFo to ciekawe rozwiązanie, które zwróciło naszą uwagę ze względu na znaczne i zaawansowane możliwości wspierania konsumenta w trakcie zakupów online, kryjące się jednak w intuicyjnej i prostej w użyciu formie. To wartościowa funkcjonalność, stanowiąca ważną wartość dodaną dla naszych klientów. Wierzę, że dzięki niej zakupy przyniosą jeszcze więcej satysfakcji, zapewniając dodatkowy komfort naszym odbiorcom – przyznaje Piotr Paszkowski dyrektor BDSklep.pl.

 

Czym jest FiFiFo?

 

To niezwykle intuicyjne, bezpłatne narzędzie o zaawansowanych funkcjonalnościach. Jest dostępne zarówno online – z poziomu przeglądarki - jak również w formie aplikacji do pobrania. Dzięki zdefiniowaniu własnych potrzeb żywieniowych w oparciu o aktualnie pięć dostępnych profili: zdrowe żywienie, odchudzanie, wegetarianizm, weganizm i ciąża, możemy w prosty sposób sprawdzać czy to, co do tej pory kupowaliśmy, jest faktycznie odpowiednie dla naszego organizmu i zdrowia. W trakcie zakupów w sklepie stacjonarnym wystarczy zeskanować kod kreskowy produktu, aby natychmiast otrzymać jego ocenę z poziomem dopasowania.

 

Dodatkowo istnieje możliwość wyboru popularnych alergenów, wykluczając tym samym zawierajace je produkty. FiFiFo pozwala też na tworzenie wygodnych list zakupów, wykazu ulubionych produktów a także sprawdzenia ich cen w sklepach internetowych.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy