Dobry Makarun w dobry punkcie
Jak mawiał klasyk: okazja szuka chętnego… Jeśli zatem ktoś rozważa poważnie inwestycję w lokal gastronomiczny w Lublinie, nadarza się właśnie znakomita sposobność do tego. Można bowiem stać się właścicielem Makarun’a Spaghetti & Salad, w sprawdzonej lokalizacji w śródmieściu, w pobliżu trzech uniwersytetów.
2017-12-04, 21:02

Dokładnie to lokal przy ul. Obrońców Pokoju 23, gdzie przez kilka ostatnich lat stołowali się studenci i okoliczni mieszkańcy, który upodobali sobie smaczne makaronowe dania, sprzedawane w charakterystycznych pomarańczowych pudełkach i w przystępnych cenach.

 

- Punkt miał dobry obrót i zyskał sobie sporą popularność - zachęca do inwestycji Marcin Szworak, jeden z twórców marki Makarun. - Ale właściciel postanowił przenieść swój makaronowy biznes w nowe, dogodniejsze dla siebie miejsce. Szukamy, więc franczyzobiorcy, który przejmie lokal a dokładnie - prosperujący interes. Jest to okazja, ponieważ odchodzi ryzyko związane z przyjęciem konceptu w określonym środowisku i pozyskaniem klientów. Restauracja jest urządzona, w pełni wyposażona i można w zasadzie z marszu ruszyć ze sprzedażą.

 

Atrakcyjność oferty przejęcia Makarun’a przy ul. Obrońców Pokoju polega nie tylko na kontynuacji działalności w sprawdzonym już miejscu, ale także na kwocie niezbędnej inwestycji. Aby uruchomić lokal wystarczy bowiem mieć w portfelu około 60 tys. złotych. Co ważne, 38 tysięcy złotych to kwota odstępnego.

 

- Nikt nie obiecuje, że będzie łatwo - mówi Przemysław Tymczyszyn, współwłaściciel sieci restauracji Makarun. - Ale kiedy franczyzobiorca zaangażuje się w pracę i marketing lokalu,  to satysfakcja na widok nowych, stałych, a przede wszystkim zadowolonych klientów jest ogromna, a i portfel staje się adekwatnie cięższy. Wtedy ma się świadomość, że wykonana praca ma nie tylko sens, ale też przynosi sporo satysfakcji – również w wymiarze finansowym.

 

Makarun Spaghetti & Salad to krakowska firma, która w ciągu pięciu lat stworzyła w systemie franczyzowym sieć gastronomiczną, obejmującą 12 miast w Polsce. Ostatnio otworzyła też punkt w Hamburgu w Niemczech a lada chwila uruchomi lokal w Pradze. Pastę a la Makarun można już kupić w 25 restauracjach. Serwowane na wynos proste, ale niebanalne - bo na przykład doprawione czosnkiem niedźwiedzim, wzbogacone zdrowym jarmużem - makaronowe dania cieszą się dużym uznaniem klientów. W 2016 roku firma została doceniona podczas Food Business Awards, najważniejszego wydarzenia w branży gastronomicznej w Polsce. Zwyciężyła w kategorii "Fast-food".

 

Sieć ułatwia rozpoczęcie działalności gospodarczej także tym osobom, które nie mają doświadczenia związanego w prowadzeniem firmy. Wybór wiarygodnej marki zwiększa szansę na sukces. Jest to dobra opcja dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w branży gastronomicznej, ponieważ partnerzy w ramach franczyzy dostają gotowy brand, pełne know how na temat prowadzenia lokalu i technologii produkcji, dostęp do produktów w preferencyjnych cenach, pomoc w kwestiach formalno-księgowych i promocyjnych, a przede wszystkim sprawdzone menu wysokiej jakości. 

 

Przedstawiciele sieci informują dodatkowo, że poza lokalem przy Obrońców Pokoju, sieć dysponuje jeszcze jedną niemniej atrakcyjną lokalizacją w Lublinie – w galerii Lublin Plaza. Oprócz nich, Makarun poszukuje chętnych do otwarcia punktów także w Bydgoszczy, Warszawie, Wrocławiu i Trójmieście. W każdym z tych miast sieć również posiada precyzyjnie wybrane lokale wraz z wynegocjowanymi, korzystnymi warunkami najmu.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.