Nowoczesna i romantyczna
Na rynku meblarskim pojawiła się prawdziwa... „Elegantka” . W stonowanych barwach, o prostych liniach, z błyskiem glamour wzbudza uzasadniony aplauz. „Elegantka” to nowa kolekcja mebli opracowana przez rodzinną firmę Arino House z Podlasia, która szczyci się wieloletnią tradycją w produkcji ekskluzywnych, drewnianych mebli.
2018-03-07, 23:05

- Linia „Elegantka” powstała w wyniku bliskiej współpracy z klientami. Jest naszą bezpośrednią odpowiedzią na ich zapotrzebowanie – podkreśla Nina Nikonczuk, właścicielka Arino House. -  Klienci coraz częściej poszukiwali mebli, które nie definiowałyby w jednoznaczny sposób wnętrza. Chcieli, by zostawiały miejsce na przyszłe zmiany aranżacji. Projektując „Elegantkę” skupiliśmy się więc na tym, aby nowe meble zachowały klasyczną urodę, poprzez zaokrąglone linie, dyskretne zdobienia, stonowaną kolorystykę, a jednocześnie, dobrze komponowały się w nowoczesnym otoczeniu. Dlatego nadaliśmy im proste formy. Użyliśmy jasnych kolorów pasujących do doświetlonych, dużych przestrzeni. Wybraliśmy detale, które łączą się z innowacyjnymi materiałami.

W efekcie powstał niebanalny nowy wzór w modnym nurcie eklektycznym, łączącym ze sobą różne style. Wprawne oko zauważy więc tam wpływy secesji, stylu angielskiego, nutę glamour i nawiązania do współczesnego wzornictwa.

„Elegantka” jest nowoczesna, ale i odrobinę romantyczna. Sprawi, że mieszkanie stanie się przytulne i ciepłe, ale nie będzie trącić myszką. Pasuje do domu na wsi jak i do pofabrycznego loftu. Może być podstawą aranżacji klasycznej, całkiem nowoczesnej lub też wysmakowanym połączeniem obydwu trendów.     

- To klient zdecyduje, w którą stronę skręci wykańczając wnętrze. Ma możliwość decydowania o materiałach, kolorach, ornamentach, sposobie wykończenia, tworząc w ten sposób swój osobisty, oryginalny mebel. Może nadać swojemu domowi bardzo wyrazisty charakter, ale w pełni odpowiadający jego gustowi – tłumaczy Nina Nikonczuk.

Arino House wsłuchuje się w opinie klientów także w innych kwestiach. Meble wybierają rodziny, będące na etapie wykańczania wymarzonego domu. Zależy im z jednej strony na jakości mebli, ale z drugiej muszą dbać o to, aby wnętrza były bezpieczne i komfortowe także dla najmłodszych domowników.

Dlatego meble z nowej linii cechują się zaokrąglonymi wykończeniami narożników i blatów. Natomiast wysoka jakość materiałów i precyzja wykonania zadowoli najbardziej wymagające osoby. W kolekcji „Elegantka” znalazły się meble kuchenne, ale też biblioteczki, witryny, komody stoły, krzesała, a nawet drzwi. Na życzenie firma z Hajnówki może urządzić cały dom w jednolitym stylu, projektując także inne sprzęty.

- Prace nad kolekcją zostały zakończone. Pozostaje mi teraz tylko życzyć „Elegantce” na starcie, by jej niepowtarzalny styl podbił serca klientów i rynek.– mówi właścicielka Arino House.

Rodzinna manufaktura mebli pięknych „Arino House” istnie od 30 lat, choć jej początki sięgają ponad pół wieku wstecz. Ma więc duże tradycje, zgarną ekipę pracowników i grono partnerów biznesowych. Jej wieloletnie doświadczenie sprawia, że potrafi szybko reagować na zmiany i trendy pojawiające się na rynku meblarskim, zachowując przy tym najwyższą jakość produktów i oryginalny sznyt. Taka jest też „Elegantka”.



KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
ZAŁĄCZNIKI
1.jpeg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.