Czy informacja prasowa musi zawsze wyglądać tak samo...? Czy są możliwości, aby ją uatrakcyjnić odświeżając tym samym przekaz? A może klasyczny press release to i tak najlepsze, co dotąd wymyślono? Majówkowo, w przerwie od grillowania, Jędrek Wojnar na na
Czy informacja prasowa musi zawsze wyglądać tak samo...? Czy są możliwości, aby ją uatrakcyjnić odświeżając tym samym przekaz? A może klasyczny press release to i tak najlepsze, co dotąd wymyślono? Majówkowo, w przerwie od grillowania, Jędrek Wojnar na naszym blogu. Spokojnego wypoczynku i przyjemnej lektury! http://www.publicum.pl/?p=1070
2018-04-28, 23:51
Czy informacja prasowa musi zawsze wyglądać tak samo...? Czy są możliwości, aby ją uatrakcyjnić odświeżając tym samym przekaz? A może klasyczny press release to i tak najlepsze, co dotąd wymyślono? Majówkowo, w przerwie od grillowania, Jędrek Wojnar na naszym blogu. Spokojnego wypoczynku i przyjemnej lektury! http://www.publicum.pl/?p=1070
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy