Ultra Violet... Romantyczny a zarazem prowokacyjny kolor roku
Ma komunikować oryginalność, pomysłowość, wizjonerskie myślenie, które wyznacza trendy... Ultra Violet został wybrany przez Pantone Colour Institute kolorem 2018 roku. Co ciekawe, purpura miała również w symboliczny sposób oddać hołd ikonom zachodniej popkultury.
2018-06-15, 10:35

„Enigmatyczne fiolety od dawna symbolizują kontrkulturę, niekonwencjonalność i artystyczną błyskotliwość. Prince, David Bowie i Jimi Hendrix – to oni wprowadzili odcienie Ultra Violet na czoło zachodniej popkultury jako osobisty wyraz indywidualności” - czytamy w uzasadnieniu Instytutu.


Laurie Pressman – wiceprezes Pantone Colour Institute, powiedziała natomiast: ”Kolor roku Pantone to coś więcej niż trendy w świecie projektowania. To naprawdę odzwierciedlenie tego, co jest potrzebne w dzisiejszym świecie”.

Instytut Pantone to firma z branży poligraficznej, która stworzyła własną, unikatową skalę kolorów. Posługują się nią projektanci, architekci, ale przede wszystkim kreatorzy mody. Podlaski producent ekskluzywnej bielizny, marka Axami, również ma w swojej ofercie prestiżowe modele w topowym Ultra Violecie.

-  Fiolet jest dość wymagającym kolorem i trudno do niego przekonać Polki, które zdecydowanie i –niemal od zawsze – wolą klasyczną czerń lub biel. Jednak jest to barwa, która daje wiele możliwości, zwłaszcza przy projektowaniu luksusowej bielizny. Zdecydowana większość kobiet może i powinna wybrać intrygującą purpurę – podkreśla Edyta Skutnicka, właścicielka Axami i dodaje, że komplety w kolorze roku celowo znalazły się w najnowszej kolekcji „Venetian Mirror”, ciesząc się zarazem ogromnym powodzeniem wśród klientek.

Ultra Violet, według Pantone Colour Institute, przywodzi na myśl niezbadane tajemnice kosmosu, ale doskonale sprawdzi się też w romantycznych i zmysłowych kreacjach, a bielizna w tym odcieniu doda każdej stylizacji pikanterii i wyrafinowania.

- Coraz więcej branż, na czele z modową, każdego roku z niecierpliwością czeka na werdykt Pantone Colour Institute, chcąc w umiejętny sposób wykorzystać zainteresowanie klientów. Kolor Roku wytycza strategiczny kierunek trendów i wzornictwa, co znajduje bezpośrednie odbicie w projektowanych przez nas modelach – mówi Edyta Skutnicka.

Wspomniana kolekcja „Venetian Mirror”, którą wypełniają stylowe i zmysłowe komplety również w kolorze Ultra Violet, robią już furorę wśród klientów Axami na całym świecie. Kolekcja miała swoją oficjalną premierę podczas ostatnich targów modowych w Las Vegas, które odbyły się w lutym.

 

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy