Ultra Violet... Romantyczny a zarazem prowokacyjny kolor roku
Ma komunikować oryginalność, pomysłowość, wizjonerskie myślenie, które wyznacza trendy... Ultra Violet został wybrany przez Pantone Colour Institute kolorem 2018 roku. Co ciekawe, purpura miała również w symboliczny sposób oddać hołd ikonom zachodniej popkultury.
2018-06-15, 10:35

„Enigmatyczne fiolety od dawna symbolizują kontrkulturę, niekonwencjonalność i artystyczną błyskotliwość. Prince, David Bowie i Jimi Hendrix – to oni wprowadzili odcienie Ultra Violet na czoło zachodniej popkultury jako osobisty wyraz indywidualności” - czytamy w uzasadnieniu Instytutu.


Laurie Pressman – wiceprezes Pantone Colour Institute, powiedziała natomiast: ”Kolor roku Pantone to coś więcej niż trendy w świecie projektowania. To naprawdę odzwierciedlenie tego, co jest potrzebne w dzisiejszym świecie”.

Instytut Pantone to firma z branży poligraficznej, która stworzyła własną, unikatową skalę kolorów. Posługują się nią projektanci, architekci, ale przede wszystkim kreatorzy mody. Podlaski producent ekskluzywnej bielizny, marka Axami, również ma w swojej ofercie prestiżowe modele w topowym Ultra Violecie.

-  Fiolet jest dość wymagającym kolorem i trudno do niego przekonać Polki, które zdecydowanie i –niemal od zawsze – wolą klasyczną czerń lub biel. Jednak jest to barwa, która daje wiele możliwości, zwłaszcza przy projektowaniu luksusowej bielizny. Zdecydowana większość kobiet może i powinna wybrać intrygującą purpurę – podkreśla Edyta Skutnicka, właścicielka Axami i dodaje, że komplety w kolorze roku celowo znalazły się w najnowszej kolekcji „Venetian Mirror”, ciesząc się zarazem ogromnym powodzeniem wśród klientek.

Ultra Violet, według Pantone Colour Institute, przywodzi na myśl niezbadane tajemnice kosmosu, ale doskonale sprawdzi się też w romantycznych i zmysłowych kreacjach, a bielizna w tym odcieniu doda każdej stylizacji pikanterii i wyrafinowania.

- Coraz więcej branż, na czele z modową, każdego roku z niecierpliwością czeka na werdykt Pantone Colour Institute, chcąc w umiejętny sposób wykorzystać zainteresowanie klientów. Kolor Roku wytycza strategiczny kierunek trendów i wzornictwa, co znajduje bezpośrednie odbicie w projektowanych przez nas modelach – mówi Edyta Skutnicka.

Wspomniana kolekcja „Venetian Mirror”, którą wypełniają stylowe i zmysłowe komplety również w kolorze Ultra Violet, robią już furorę wśród klientów Axami na całym świecie. Kolekcja miała swoją oficjalną premierę podczas ostatnich targów modowych w Las Vegas, które odbyły się w lutym.

 

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.