Uczniowski konkurs Makaruna
Wakacje bywają wyzwaniem dla rodzin z dziećmi. Podczas wyjazdu wiele maluchów godzi się jeść tylko frytki albo hot dogi. Tymczasem wśród street foodów można znaleźć naprawdę wartościowe posiłki, na dodatek w przystępnej cenie. Makarun Spaghetti and Salad zaprasza dzieci do swoich lokali. Poza pyszną pastą, ma dla nich konkurs z nagrodami.
2018-08-03, 13:25

Gdyby przeprowadzić ranking na temat tego, jaka część mieszkańców kraju nad Wisłą lubi spaghetti, przypuszczalnie 90 proc. Polaków odpowiedziałoby pozytywnie. Nie ma oficjalnych danych statystycznych, ale pasta to jedno z prostszych, pożywniejszych i powszechnie lubianych dań. Nawet dzieci - niejadki dają się zazwyczaj przekonać do makaronu z sosem.

 - My z kolei jako rozpoznawalna na rynku marka, gwarantujemy ich rodzicom, że nasze pasty są zawsze świeże i przyrządzane z produktów najwyższej jakości – mówi Iga Tymczyszyn, kierownik do spraw franczyzy w sieci. –  Większość z nich, jak certyfikowane pomidory Cirio, ser Grana Padano czy oliwa sprowadzamy prosto z Włoch. Natomiast zioła, warzywa i mięso kupujemy u lokalnych  dostawców, by były jak najświeższe. Spaghetti z warzywno-mięsnym sosem to pełnowartościowy posiłek, zdecydowanie zdrowszy niż większość fast foodów, doskonały zarówno na wakacje jak i na resztę roku.

Makarun jest bardzo popularny wśród młodzieży i studentów, dla których poza tym, że jest smaczny i sycący, liczy się także cena. Pomarańczowy kubeczek z pachnącym spaghetti można kupić już za 8,90 zł. Sieć chce rozsmakować w nim także młodszych klientów. Żeby ich zachęcić do odwiedzenia swoich lokali z początkiem sierpnia rusza z konkursem, w którym można wygrać plecak z wyposażeniem.

Zadaniem dzieci będzie narysować lub namalować (technika jest dowolna) wymarzoną szkołę Bolka - tak pieszczotliwie nazywany jest najpopularniejszy sos wydawany w pomarańczowym kubełku czyli tradycyjne Bolognese. Zadaniem rodziców z kolei będzie zamieszczenie zdjęcia bądź skanu pacy pociechy pod postem konkursowym, który 1 sierpnia opublikowany zostanie na facebookowym profilu Makaruna.

Każdy uczestnik otrzyma drobny upominek, a wykonawcy dwóch najlepszych prac, wybranych przez konkursowe jury, dostaną w nagrodę plecaki z pełnym uczniowskim wyposażeniem, każdy o wartości około 300 zł. Konkurs potrwa do 19 sierpnia. Sieć zapewnia, że nagrody dotrą do laureatów jeszcze przed rozpoczęciem roku szkolnego. Kiedy wrócą z wakacji będą mieli czym się pochwalić kolegom w  klasie, a po lekcjach pójdą razem na Makaruna.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.