Agencja Publicum wykreowała pomidorową kampanię Makaruna
Krwistoczerwony, włoski pomidor Cirio, który jest wykorzystywany do sosów w polskiej sieci restauracji Makarun Spaghetti and Salad został doceniony przez związek kucharzy ze słonecznej Italii i otrzymał prestiżowe wyróżnienie. To był przyczynek do tego, by stworzyć tematyczną i znakomitą kampanię na Facebooku, za którą odpowiada Agencja Publicum PR.
2018-08-10, 13:30

Kuchnia włoska jest prosta, ale jest też wymagająca. Nie można pozwolić sobie na używanie byle jakich produktów. Prawdziwe spaghetti musi bazować na tym co najlepsze. Jeśli makaron to z pszenicy Durum. Jak ser – to oryginalny Grana Padano. Pomidory? Tylko i wyłącznie Cirio, bo one  otrzymały  prestiżowy certyfikat APPROVATO DALLA FIC i tylko takie są używane do przygotowywania sosów w sieciach Makarun Spaghetti and Salad. To najszybciej rozwijającą się sieć franczyzowych spaghetterii w Polsce, która serwuje dania w postaci „take away”. Jej właściciele stawiają przede wszystkim na jakość i najlepsze produkty.

Unikalne wyróżnienie przyznawane przez federację włoskich kucharzy  zmotywowało właścicieli franczyzowych spaghetterii  do tego, by ogłosić lipiec miesiącem pomidora Cirio, natomiast Agencja Publicum PR wykreowała facebookową kampanię.
 
- Wspólnie z franczyzodawcą stworzyliśmy unikalne kreacje. Posiłkowaliśmy się między innymi historią włoskiej, rodzinnej firmy z tradycjami. Założył ją w połowie XIX wieku Francesco Cirio, syn niepiśmiennego handlarza zbożem z Sardynii. Kiedy miał 14 lat wyjechał do Turynu i zajął się wyszukiwaniem najlepszych pomidorów na zamówienie. Jako 20-latek otworzył własną firmę, a potem fabrykę. Na bazie tych losów a także proponując odbiorcom luźne skojarzenia związane z Italią, stworzyliśmy unikalne grafiki, w których główną rolę odgrywa pomidor Cirio – mówi Janusz Mroczkowski, właściciel Publicum PR.

Za kreację makarunowej kampanii odpowiadał Mateusz Roszkowski, który w Publicum realizuje  projekty w social media i koordynuje działania reklamowe.  Publicum PR działa na rynku nieprzerwanie od 2010 roku i jest  jedną z niewielu firm PR specjalizującą  się w kompleksowym zarządzaniu komunikacją marek franczyzowych. Obecnie to największa tego typu agencja na terenie Polski północno – wschodniej.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
ZAŁĄCZNIKI
krol.png
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy