„Porcja Dobra” wchodzi na polski rynek
Podczas tegorocznego Kongresu Słodyczy i Przekąsek Sweets & Snacks, który rozpocznie się 15 listopada w Warszawie, odbędzie się premiera linii naturalnych i zdrowych przekąsek o nazwie „Porcja Dobra”, wykreowanych przez markę BE NOW, srebrnego partnera wydarzenia.
2018-11-14, 15:04

Czwarta edycja Kongresu Słodycze i Przekąski to przegląd wyzwań stojących przed branżą. Dyskutować o tym będą doświadczeni szefowie firm produkcyjnych, eksperci z agencji badawczych i banków, a także przedstawiciele sieci handlowych i dystrybucyjnych. W tym roku do hotelu Renassaince w Warszawie, gdzie obywa się impreza, przyjedzie 400 przedsiębiorców - 230 producentów i 170 handlowców.

Podczas kongresu przewidziana jest merytoryczna konferencja opisująca aktualny stan rynku. Prezentowane tu będą najnowsze trendy w branży. Spotkanie jest znakomitą okazją do nawiązania handlowych kontaktów, poznania ewentualnych partnerów i zobaczenia co się dzieje u konkurencji. Znakomicie sprawdza się też system indywidualnych spotkań aranżowanych tzw. „face to face” z wybranymi partnerami biznesowymi – dyrektorami zakupu i kupcami poszczególnych kategorii w sieciach handlowych.

Na kongresie prezentowane są też nowości, które debiutują na krajowym rynku. W tym roku jedną z nich będą zdrowe łakocie - „Porcja Dobra”. Dobro występujące w nazwie opisuje nie tylko smak. Odnosi się też do wartości odżywczych zawartych w przekąsce. Do jej produkcji użyto bowiem wyłącznie naturalnych składników (suszonych owoców, orzechów czy wciąż niedocenianego w Polsce karobu), bogatych w mikroelementy, witaminy i nienasycone tłuszcze, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. W przekąsce występują tylko cukry naturalne, owoce zaś suszone są tradycyjnymi metodami bez używania konserwujących substancji chemicznych. Wyrób należy do kategorii produktów o tzw. prostym, krótkim składzie (np. tylko owoce i orzechy). Dobro znaczy tu też postawę wobec świata i klientów. Do produktów dołączana jest Dobrokarta, czyli wesoły obrazek z motywującym napisem, który ma pomóc utrzymać dobry nastrój i pozytywne myślenie. Dobrokarty opracowane zostały w wersji dla dorosłych i dzieci.

- Chcielibyśmy, by nasza przekąska stała się alternatywą dla tradycyjnych słodyczy adresowanych do dzieci – mówi Natalia Stsepantsova, jedna z twórców  marki BE NOW, wywodzącej się z podbiałostockiej Choroszczy.  – Bardzo popularne wśród najmłodszych są zestawy z zabawkami. „Porcja Dobra”, nawiązując do tego trendu,  zawierać będzie zdrowy, naturalny, wysokoenergetyczny słodycz, do tego zabawkę rozwijającą wyobraźnię i kreatywność, a na dodatek Dobrokartę, która uczy empatii i serdeczności. I co równie ważne, cena naszej przekąski będzie bardzo rozsądna. Sądzimy więc, że to wartościowa propozycja i przyjmie się na polskim ryku. 

BE NOW chce zainteresować swoim wyrobem duże sieci spożywcze, by nowy produkt był powszechnie dostępny. Dlatego podczas kongresu, jako srebrny partner weźmie udział w wielu biznesowych spotkaniach i panelach. „Porcja Dobra” trafi na rynek jeszcze  listopadzie.

 

 

 

 

 

 

 

 

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.