Dobra Kostka dla wymagających klientów
Marka Pure Life oferuje produkt, który może rozwiązać odwieczny konflikt interesów, jaki pojawia się podczas zakupów, kiedy rodzice z dziećmi stają przed półką ze słodyczami. Kostka Porcja Dobra to bajecznie kolorowe pudełko, po które maluchom same wyciągają się ręce, ale w środku jest zdrowa przekąska, co powinno zadowolić rodziców. I jest jeszcze element zaskoczenia: Dobrokarta oraz zabawka.
2019-01-21, 13:00

- Dzieci to klient bardzo wymagający. Nawet podwójnie, bo w tym wypadku klientów jest w zasadzie dwóch. Za zachcianki swoich pociech płacą przecież rodzice – mówi Anna Ananczikowa, współwłaścicielka Pure Life. – Dzieciom naturalne słodycze niekoniecznie smacznie się do tej pory kojarzyły. A rodzice z kolei za wszelką ceną chcą uniknąć cukierków i żelków z tzw. polepszaczami. Postanowiliśmy znaleźć sposób na małych smakoszy. I nie jest to tylko ładne opakowanie.    

Na Kostkę Porcja Dobra, nieduże, kolorowe i poręczne pudełko, składają się trzy, pożądane nie tylko przez dzieci rzeczy. Jest coś dla ciała czyli łakocie – krążki, zrobione wyłącznie z naturalnych składników (o smaku daktylowo-orzechowym, morelowo-orzechowym lub owocowym z cynamonem), albo listki przypominające żelki, ale stworzone wyłącznie na bazie owoców (jabłkowo-śliwkowe, jabłkowo-jeżynowe, jabłkowo-truskawkowe). W pudełku dzieci znajdą też coś, co rozwija umysł – kreatywne zabawki wykonane z bezpiecznych materiałów, działające na wyobraźnię i poprawiające motorykę (np., dinozaur do złożenia z klocków albo kółka, które połączone razem tworzą fantazyjne konstrukcje). Wreszcie Kostka to także coś od serca czyli Dobrokarta. Zamieszczony na niej żartobliwy obrazek i pozytywny przekaz, np.: „Kiedy Ty się uśmiechasz – Cały świat wygląda radośnie!”, ma po prostu poprawić humor i dodać wiary we własne siły. Dobrokartymożna kolekcjonować albo podarować komuś bliskiemu. Naturalne słodycze nie bez przyczyny promowane są więc hasłem: „Dzielimy się dobrem”.

- Wszyscy wiemy co dzieci lubią najbardziej, widać jak szybko znikają z półek słodycze z niespodzianką. Inspirowaliśmy się tą grupą produktów, ale do środka włożyliśmy dla odmiany zdrową przekąskę, bogatą w witaminy, zdrowe tłuszcze i mikroelementy, tak ważne dla rozwijającego się organizmu. Nasz produkt jest także konkurencyjny cenowo – dodaje Natalia Stsepantsova, prezes zarządu Pure Life. – Mamy nadzieję, że Kostka stanie się popularnym smakołykiem, pożądanym zarówno przez dzieci jak i ich świadomych wagi zdrowego odżywania rodziców. Wierzymy, że pojawi się w niejednym szkolnym plecaczku. 

Kostka Porcja Dobra jest w 100% naturalna. Owoce użyte do produkcji przekąski są uprawiane metodami tradycyjnymi na ekologicznie czystych terenach, a potem suszone w niskiej temperaturze, co pozwala na zachowanie zawartych w nich cennych wartości odżywczych. Użyte składniki tworzą wyjątkowe kompozycje, o szczególnych właściwościach zdrowotnych. Dlatego warto wypróbować wszystkich smaków.

Kostka Porcja Dobra miała swój rynkowy debiut w listopadzie. Można ją kupić w sklepach z ekologiczną żywnością w  Białymstoku, skąd wywodzi się marka Pure Life i za pośrednictwem internetu. Firma rozwija sieć dystrybucji swoich towarów, wśród których są jeszcze inne zdrowe, w pełni naturalne, słodkie przekąski.

 

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
ZAŁĄCZNIKI
kostka-pd.jpg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.