Od dziewięciu lat na białostockich drogach
Mają swoją drużynę piłkarską i na koncie mistrzostwo Polski w piłce halowej, sukcesywnie szkolą się z udzielania pierwszej pomocy medycznej, a w swojej ofercie mają wiele nietypowych usług. Taksówkarze zrzeszeni w Cooltura Taxi, jednej z największych białostockich korporacji taksówkarskich 1 kwietnia obchodzili swoje dziewiąte urodziny.
2019-04-02, 16:01

– Zawieziemy dziecko do szkoły, dostarczymy przesyłkę, zrealizujemy zakupy na telefon i co ważne, przewozimy zwierzęta. Dodatkowo angażujemy się w wiele akcji charytatywnych, współpracujemy ze szkołą katolicką, uczestniczymy w zbiórkach do puszek na szczytne cele – mówi Jacek Dąbrowski, prezes korporacji.

Cooltura Taxi to korporacja, która jako jedyna w regionie i jedna z nielicznych w kraju szkoli swoich kierowców z udzielania pierwszej pomocy medycznej.

– Taksówkarz musi wiedzieć, jak zachować się w sytuacjach ekstremalnych, takich jak wypadki drogowe. Przez całą dobę jesteśmy do dyspozycji mieszkańców, widzimy rozmaite sytuacje i musimy umieć prawidłowo zareagować – mówi Radosław Gołębiewski, wiceprezes Cooltura Taxi.

Do tej pory profesjonalny kurs, przeprowadzony przez ratowników medycznych, przeszło ponad dwudziestu taksówkarzy. Każdy taksówkarz, który został przeszkolony w wojewódzkiej stacji pogotowia, oprócz certyfikatu otrzymał też naklejkę informacyjną z napisem „Kierowca udzielający pierwszej pomocy”. Niebawem do ich grona dołączą kolejni kierowcy Cooltura Taxi.

30 tysięcy kilometrów miesięcznie, blisko 200 aut wysokiej klasy, w tym 20 pojazdów hybrydowych, 25 postojów w mieście – to efekt dziewięcioletniej obecności na białostockim rynku. Cooltura Taxi to korporacja zrzeszająca doświadczonych i profesjonalnych kierowców. Każdy z nich ma co najmniej 10 - letnie doświadczenie.

- Naszym priorytetem jest oferowanie usług na możliwie najwyższym poziomie, przy zachowaniu atrakcyjnych cen i satysfakcji pasażera. Przywiązujemy dużą uwagę do tego, by nasze auta były zadbane i czyste, większość z nich jest wyposażona w klimatyzację – mówi Jacek Dąbrowski.

Dodatkowo w każdej taksówce klienci mają do dyspozycji terminale płatnicze oraz możliwość zainstalowania aplikacji, służącej do zamawiania taksówki.

1 kwietnia, w dzień urodzin korporacji można było trafić na 9 gratisowych kursów o wartości 15 zł każdy, o różnych porach dnia. O takim kursie klient dowiedział się przy zamawianiu taksówki.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy