Porcja Dobra się rozkręca
Stworzona przez producentów z Podlasia linia zdrowych przekąsek Porcja Dobra coraz wyraźniej zaznacza swoją obecność na rynku. W ostatnich tygodniach pojawiła się w sieci sklepów Kaufland.
2019-05-30, 14:59

Receptura i design przekąsek opracowane zostały w ubiegłym roku. Założeniem producentów marki Pure Life było wprowadzenie na rynek zdrowych, impulsowych słodyczy o bardzo krótkiej etykiecie, stworzonych tylko z naturalnych składników. W ofercie firmy są listki, krążki i kulki, zrobione tylko na bazie owoców i orzechów.

Produkt od razu podbił klientów sklepów ze zdrową i ekologiczną żywnością. Świetnie sprzedaje się przez Internet, jest na przykład dostępny na portalu bdsklep.pl czy bee.pl. Mile jest też widziany na imprezach sportowych – uzupełniali nim energię biegacze maratonów, miłośnicy wspinaczki i tańca.

– To bardzo cieszy, bo to nasi naturalni odbiorcy, myślący podobnie jak my, ale tak naprawdę nie chcemy pozostać produktem niszowych. Zleży nam na wejściu do dużych sieci – mówi Natalia Stsepantsova, Prezes Pure Life. – Opracowywaliśmy nasze przekąski głownie z myślą o dzieciach, a naszym długofalowym celem jest stworzenie autentycznej alternatywy dla wysoko przetworzonych słodyczy, które zalewają sklepowe półki. Wydaje się, że jesteśmy na dobrej drodze.

Sztandarowym produktem z linii Porcja Dobra jest „Kostka z niespodzianką” adresowana do najmłodszych konsumentów. To słodka przekąska tyko z suszonych owoców i orzechów bądź  z samych owoców (bez dodatku cukru), opakowana w poręczne, małe pudełko, w którym poza wartościowymi słodyczami, dzieci znajdą też kreatywną zabawkę i Dobrokartę.

– Dobrokarta to nasz autorski pomysł. Podchodzimy do biznesu odpowiedzialnie i ideowo. Bliska jest nam idea sharingu. Dzielimy się dobrym jedzeniem, a za pomocą Dobrokart także dobrym słowem, pozytywną energią – dodaje Natalia Stsepantsova.

Zarówno jakość przekąsek, jak i towarzyszące jej nie tylko komercyjne idee przekonały jednego z największych dystrybutorów w kraju. Porcja Dobra od pierwszego tygodnia maja dostępna jest na segmencie ze zdrowymi przekąskami w sieci Kaufland, posiadającej blisko 220 sklepów w Polsce.

Na dodatek zbiegło się to z przyznaniem marce wyróżnienia w plebiscycie Influencer’s Top 2019 organizowanym przez Allaboutlife. Owocowo-orzechowe kulki zostały wyróżnione jako Top Wybór w kategorii "Słodycze”.

Pure Life ma jednak apetyt na większy kawałek rynkowego tortu. Wkrótce więc produkowane przez markę słodycze będą dostępne także w innych dużych sklepach. Nie bez znaczenia jest to, że cieszą się też poparciem rodziców, którzy są coraz bardziej świadomymi konsumentami i coraz uważniej wybierają słodycze dla swoich dzieci.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.