Na co dzień pomagamy przedsiębiorstwom w budowie ich strategii komunikacyjnych oraz uczymy biznes jak stawać się rozpoznawalnym i wiarygodnym. Tym razem jednak będziemy uczyć... przyszłych specjalistów marketingu będących studentami 3 roku studiów stacjon
Na co dzień pomagamy przedsiębiorstwom w budowie ich strategii komunikacyjnych oraz uczymy biznes jak stawać się rozpoznawalnym i wiarygodnym. Tym razem jednak będziemy uczyć... przyszłych specjalistów marketingu będących studentami 3 roku studiów stacjonarnych i zaocznych na Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej.
To wyróżnienie! Zostaliśmy zaproszeni przez Wydział Zarządzania do poprowadzenia zajęć na temat budowy marki w internecie! Przez kilka kolejnych miesięcy nasi najlepsi specjaliści od budowy strategii, PR, reklam i contentu co tydzień spotykać się będą z przyszłymi marketingowcami ?
Mózgiem operacji, który wziął na swoje bary ciężar kształcenia naszych następców jest oczywiście nie kto inny jak Mateusz Roszkowski - dyrektor kreatywny i szef działu strategii Opublikowanych. Swoim doświadczeniem podczas kolejnych spotkań na Wydziale podzielą się także - Janusz Mroczkowski - CEO Agencji, Patryk Dziejma - dyrektor zarządzający i Malwina Pietrewicz - specjalistka od contentu.
2021-09-30, 18:05
Na co dzień pomagamy przedsiębiorstwom w budowie ich strategii komunikacyjnych oraz uczymy biznes jak stawać się rozpoznawalnym i wiarygodnym. Tym razem jednak będziemy uczyć... przyszłych specjalistów marketingu będących studentami 3 roku studiów stacjonarnych i zaocznych na Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej.To wyróżnienie! Zostaliśmy zaproszeni przez Wydział Zarządzania do poprowadzenia zajęć na temat budowy marki w internecie! Przez kilka kolejnych miesięcy nasi najlepsi specjaliści od budowy strategii, PR, reklam i contentu co tydzień spotykać się będą z przyszłymi marketingowcami ?
Mózgiem operacji, który wziął na swoje bary ciężar kształcenia naszych następców jest oczywiście nie kto inny jak Mateusz Roszkowski - dyrektor kreatywny i szef działu strategii Opublikowanych. Swoim doświadczeniem podczas kolejnych spotkań na Wydziale podzielą się także - Janusz Mroczkowski - CEO Agencji, Patryk Dziejma - dyrektor zarządzający i Malwina Pietrewicz - specjalistka od contentu.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx