Znacie to uczucie, kiedy najpopularniejszy chłopak w klasie dostanie na lekcji wf-u piłką w twarz? ?
Znacie to uczucie, kiedy najpopularniejszy chłopak w klasie dostanie na lekcji wf-u piłką w twarz? ? Właśnie to przydarzyło się wczoraj Facebookowi i całej jego społecznościowej "rodzinie" - Messengerowi, Instagramowi oraz WhatsAppowi. Sytuację niezwłocznie wykorzystał stały beneficjent wszelkiego typu awarii portali Marka Zuckenberga - Twitter. Zdominowany przez polityków i dziennikarzy, przez co traktowany w Polsce nieco po macoszemu serwis stał się areną igrzysk marek wszelkiej maści - od Budweisera, McDonald's i Starbucksa, aż po będące na dwóch różnych biegunach Amnesty International i OnlyFans. "What is it, a crossover episode?" cytując klasyka ? Jaki z tego wniosek? Czasem wystarczy wyczucie czasu marketera, a trzy słowa mogą wybrzmieć głośniej niż najlepiej zaplanowana kampania ? Więcej odpowiedzi marek znajdziecie u źródła: https://twitter.com/twitter/status/1445078208190291973?s=21
2021-10-05, 11:04
Znacie to uczucie, kiedy najpopularniejszy chłopak w klasie dostanie na lekcji wf-u piłką w twarz? ?

Właśnie to przydarzyło się wczoraj Facebookowi i całej jego społecznościowej "rodzinie" - Messengerowi, Instagramowi oraz WhatsAppowi.

Sytuację niezwłocznie wykorzystał stały beneficjent wszelkiego typu awarii portali Marka Zuckenberga - Twitter.

Zdominowany przez polityków i dziennikarzy, przez co traktowany w Polsce nieco po macoszemu serwis stał się areną igrzysk marek wszelkiej maści - od Budweisera, McDonald's i Starbucksa, aż po będące na dwóch różnych biegunach Amnesty International i OnlyFans. "What is it, a crossover episode?" cytując klasyka ?

Jaki z tego wniosek?
Czasem wystarczy wyczucie czasu marketera, a trzy słowa mogą wybrzmieć głośniej niż najlepiej zaplanowana kampania ?

Więcej odpowiedzi marek znajdziecie u źródła: https://twitter.com/twitter/status/1445078208190291973?s=21
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2022.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.