Lodobusy Bonano: tegoroczne nowości
Wprowadzone przez firmę Bonano w zeszłym roku Lodobusy, czyli przyczepki umożliwiające sprzedaż lodów wszędzie tam, gdzie z różnych względów nie da się otworzyć tradycyjnego lokalu, spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem zarówno ze strony franczyzobiorców, jak i samych klientów. Nic więc dziwnego, że w tym sezonie sieć planuje otwarcie kolejnych tego typu mobilnych lodziarni.
2016-04-19, 20:58

Lodobus to nic innego, jak homologowana, jedno- lub dwuosiowa przyczepka o wymiarach 3,5x2 m, którą można przemieszczać w dowolne miejsce przy pomocy zwykłego samochodu osobowego.

 

Standardowo taka mobilna lodziarnia umożliwia sprzedaż flagowego produktu sieci – popularnych w całym kraju amerykańskich „świderków”, a dodatkowo pozwala także rozszerzyć ofertę o granity, gofry czy shake'i.

 

W ubiegłym sezonie w całym kraju funkcjonowało łącznie 9 Lodobusów: w Krynicy Morskiej, Jarosławcu, Łebie, Żarach, Szczytnie, Ełku, Miastku, Białymstoku i Sierpcu.

 

Jak pokazała praktyka, koncept ten sprawdził się nie tylko w przypadku nadmorskich kurortów, ale i w miejscach, gdzie z różnych powodów otwarcie kolejnej, tradycyjnej lodziarni było niemożliwe: w pobliżu miejskich deptaków, parków, ryneczków, marketów lub centrów handlowych.

 

- Od tego czasu otrzymaliśmy też wiele zapytań o taką formę dystrybucji lodów ze strony potencjalnych franczyzobiorców. Mimo, że rozmowy na ten temat wciąż trwają, już dziś wiemy na pewno, że w tym roku mobilne przyczepki z charakterystycznym, żółto-zielonym logo, pojawią się m. in. w Gdyni, Choroszczy oraz (kolejna) w Białymstoku – wyjaśnia Rafał Kozłowski, dyrektor handlowy sieci Lody Bonano.

 

Tegoroczną nowością jest też wprowadzenie do oferty dwóch rodzajów Lodobusów: standard oraz premium.

 

- W wersji premium zwykła identyfikacja wizualna zastąpiona została idealnie gładkim, odpornym na zginanie, lekkim materiałem elewacyjnym. Dzięki temu uzyskaliśmy niezwykle ekskluzywny wygląd, który z pewnością spełni nawet najbardziej rygorystyczne wymogi odnośnie reklamy zewnętrznej – opisuje Rafał Kozłowski.

 

Wariant ten skierowany jest np. do miast o wysokich wartościach historycznych, w których określony obszar objęty został wpisem do rejestru zabytków. Nowoczesne, jasne i klasyczne materiały idealnie wkomponują się w otoczenie, nie zaburzając tym samym charakteru zabytkowej okolicy.

 

Co istotne, lodobus z pełnym wyposażeniem można kupić lub – to również tegoroczna nowość – wydzierżawić na czas trwania sezonu (minimum 5 miesięcy).

 

Lody Bonano to obecna na rynku od ponad 13 lat, największa sieć franczyzowych lodziarni w Polsce. W ubiegłym roku pod jej szyldem funkcjonowało łącznie ok. 230 lokali. W tym sezonie dołączy do nich ponad 40 kolejnych. Nowe otwarcia zaplanowano zarówno w miejscowościach, gdzie dotychczas nie było popularnych „świderków”, jak i w miastach, do których Lody Bonano po pewnym czasie powracają.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2022.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.