10 lat najstarszego prywatnego szpitala w Białymstoku
„Jubileusz 10-lecia działalności to wyjątkowy moment w życiu naszej firmy, a także sukces będący powodem do dumy- przyznaje Andrzej Hościłowicz, prezes Humana Medica Omeda. Rozpoczynając od nieco ponad 100 zabiegów w ciągu pierwszych 12 miesięcy działalności, do niemal 3000 przeprowadzonych rok temu. Tak zmienił się na przestrzeni dekady pierwszy prywatny szpital w regionie.
2016-06-06, 21:45

Sukcesywnie budowana renoma sprawiła, że systematycznie rośnie nie tylko liczba zabiegów i pacjentów, ale też znakomitych specjalistów, którzy dołączają do zespołu. Dziś Omeda to kilkudziesięciu lekarzy, wiele poradni, pracowni i blok operacyjny.

Wśród dokonań, przedstawiciel Humana Medica Omeda wymienia również uzyskanie prestiżowego certyfikatu jakości ISO 9001:2008. A w nieodległej perspektywie, którą już w zasadzie widać na horyzoncie dalsza rozbudowa placówki.

- Początki bez wątpienia nie były łatwe. Pierwsze miesiące oznaczały dla nas przede wszystkim wytężoną pracę i wiele wyrzeczeń. Sił dodawało nam jednak przekonanie, że wspólnie robimy coś wyjątkowego – mówi Andrzej Hościłowicz, prezes Humana Medica Omeda.

I dodaje: W momencie startu Omeda była bowiem jedynym w regionie prywatnym szpitalem realizującym standard chirurgii jednego dnia, co oznacza, że de facto przecieraliśmy szlaki innym.

Wszystko na dobre rozpoczęło się w lutym 2006 r., kiedy to w placówce przeprowadzona została premierowa operacja pacjenta z przepukliną. W tym samym roku wykonano jeszcze ponad 100 innych zabiegów.

Ich liczba na przestrzeni lat systematycznie rosła. Coraz większa ilość lekarzy, coraz więcej specjalizacji i coraz bardziej nowoczesne pracownie – wszystko to sprawiło, że w roku ubiegłym zrealizowano rekordową liczbę niemal 3000 operacji. W ciągu minionych 10 lat było ich zaś dokładnie 18 736.

­Co ciekawe, placówka od samego początku bardzo duży nacisk kładła na właściwą organizację pracy i idącą za tym najwyższą jakość obsługi pacjentów. Efektem tego było dobrowolne poddanie się certyfikacji i uzyskanie w 2015 r. prestiżowego certyfikatu jakości ISO 9001:2008.

- Certyfikacja obejmuje zarówno szpital, świadczący zabiegi z zakresu chirurgii ogólnej i ortopedii, jak i część ambulatoryjną (poradnie). Proces wdrażania Systemu Zarządzania Jakością trwał ponad 6 miesięcy i wymagał dość dużego wysiłku, zwłaszcza w zakresie organizacyjnym – wyjaśnia prezes Omedy.

Spełnienie restrykcyjnych wymogów ISO wiązało się m. in. z licznymi szkoleniami dla personelu, podnoszącymi ich kwalifikacje, co szybko przełożyło się na większą wydajność pracy i poprawę funkcjonowania całej wewnętrznej struktury.

Trud ten bez wątpienia więc się opłacił. Klinika zyskała prestiżowe wyróżnienie, a pacjenci - gwarancję utrzymywania najwyższego standardu obsługi.

- Wszystko to nie byłoby jednak możliwe bez odpowiednich ludzi. W chwili tego pięknego jubileuszu chciałbym więc serdecznie podziękować całemu personelowi, gdyż to właśnie ich zaangażowanie doprowadziło nas do miejsca, w którym obecnie się znajdujemy i pozwala snuć ambitne plany na przyszłość – dodaje na koniec przedstawiciel Humana Medica Omeda.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.