„Lodziarze” rosną w siłę
Otwarta przed kilkoma dniami Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” w Żarach to już 10. tego typu lodziarnia w Polsce. Utworzona w ubiegłym roku sieć rośnie więc w dynamicznym tempie i swoim zasięgiem pokrywa coraz większą część kraju. A – jak zapowiadają jej twórcy – to wciąż nie koniec, bowiem cały czas trwają zaawansowane rozmowy z kolejnymi potencjalnymi franczyzobiorcami.
2016-06-27, 22:10

Wszystko zaczęło się od znalezionego na strychu przepisu babci na domowe lody. To właśnie chęć odtworzenia tego zapamiętanego z dzieciństwa smaku zmotywowała twórcę Wytwórni Lodów Prawdziwych do otwarcia w ubiegłym roku pierwszego tego typu lokalu w Polsce.

 

Niespełna 12 miesięcy później na podstawie tej samej receptury lody „kręci” już 10 lodziarni w całym kraju.

 

- Oprócz Białegostoku, gdzie lody sprzedawane są w dwóch punktach, Wytwórnie działają dziś też m. in. w Augustowie, Białej Podlaskiej, Łomży, Suwałkach i Olsztynie – wyjaśnia Paulina Daniłowicz - manager ds. rozwoju sieci.

 

Swoim zasięgiem sieć wykracza jednak poza Podlasie. Serwowane w niej lodowe przysmaki dostępne są również w województwach: warmińsko-mazurskim (a dokładniej w Ełku), pomorskim (w Gdyni), a nawet… w lubuskim (w Żarach).

 

Co ciekawe, systematycznie rozwijana jest nie tylko lista lokalizacji, ale i sposób dystrybucji lodów. W pierwszym sezonie sprzedawano je poprzez tradycyjne „okienko”. Teraz coraz więcej lokali umożliwia klientom również wejście do środka i delektowanie się ulubionymi przysmakami w komfortowo urządzonych wnętrzach.

 

Stale rośnie też liczba lodziarni wyposażonych w ogródki. Deserami na świeżym powietrzu cieszyć się można m. in. w Białymstoku, Łomży czy Suwałkach.

 

- Jeszcze inaczej jest zaś w Gdyni, gdzie oprócz stacjonarnego lokalu funkcjonują również… riksze, czyli odpowiednio przystosowane do tego celu trójkołowe rowery, umożliwiające sprzedaż lodów na festynach, imprezach miejskich, w parku, a nawet na plaży – dodaje Paulina Daniłowicz.

 

Jak zatem widać, twórcy Wytwórni Lodów Prawdziwych nie spoczywają na laurach i cały czas próbują zaskoczyć swoich klientów jakimiś nowościami, jednocześnie systematycznie zwiększając rozpoznawalność samej marki.

 

Efektem tego jest też stale utrzymujące się na wysokim poziomie zainteresowanie ofertą franczyzową sieci:

 

­- Sezon na lody potrwa jeszcze co najmniej kilka miesięcy, więc chętnych do otwarcia własnej lodziarni w oparciu o sprawdzony koncept nie brakuje. W ostatnim czasie podpisaliśmy kilka wstępnych umów, cały czas prowadzimy również zaawansowane rozmowy z kolejnymi, potencjalnymi franczyzobiorcami – mówi Paulina Daniłowicz - manager ds. rozwoju sieci Wytwórni Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy”.

 

Wszystko wskazuje zatem na to, że do 10 działających obecnie Wytwórni Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” niebawem dołączą następne, a lodowymi przysmakami będą się mogli cieszyć mieszkańcy kolejnych miast.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.