Lekko gazowana Krynka - orzeźwienie w nowym wymiarze
Wraz z początkiem wakacji w ofercie Krynki, podlaskiego producenta wód i napoi, pojawił się zupełnie nowy produkt. Mowa o wodzie lekko gazowanej, stanowiącej alternatywę dla dostępnych do tej pory wód gazowanej i niegazowanej. Przy tej okazji firma zdecydowała się również na zmianę logo oraz zaprezentowała nowe etykiety swoich wyrobów.
2016-07-11, 14:58

- Nasza tegoroczna nowość, czyli woda lekko gazowana, dedykowana jest przede wszystkim dla osób poszukujących nowych doznań smakowych – mówi Mieczysław Surowiec, prezes Spółdzielni Krynka.

 

I dodaje: Wzbogacając wodę o odrobinę „bąbelków” chcieliśmy stworzyć produkt, który w upalne dni zapewni odpowiedni poziom tak poszukiwanego orzeźwienia. Efektem tego jest średnio nasycona dwutlenkiem węgla, lekko gazowana woda źródlana, która na półkach sklepowych pojawiła się na początku lipca.

 

Co ciekawe, przy okazji premiery tego produktu zaprezentowane zostały również odświeżone logo firmy oraz całkowicie odmienione etykiety wyrobów: - Zmiany te stanowią naturalny etap rozwoju Spółdzielni Produkcyjno-Handlowej Krynka. To jednak ewolucja, a nie rewolucja – kolejny krok na zaplanowanej wcześniej ścieżce – zapewnia Mieczysław Surowiec.

 

Największą zmianę zaobserwować można w stosowanej kolorystyce. Kolor czerwony w logo zastąpiony został głębokim, szlachetnym granatem, dodatkowo wzbogaconym złotymi zdobieniami.

 

Z kolei nowa, wyróżniająca się przede wszystkim lekkością oraz prostym, stonowanym i jednocześnie przyjaznym designem etykieta, podkreśla silny związek Spółdzielni z regionem północno-wschodnim. Wynika z niej jasno, że Krynka to po prostu „Bogactwo natury. Prosto z Podlasia”.

 

- Jesteśmy przekonani, że zmiana identyfikacji wizualnej pozwoli nam nie tylko utrzymać dotychczasową pozycję na rynku, ale i dotrzeć z ofertą do jeszcze szerszego grona konsumentów – w tym również do młodych, aktywnych osób – wyjaśnia prezes Krynki.

 

Woda lekko gazowana, czyli pierwszy produkt z nowym logo i etykietą, na półkach sklepowych pojawiła się na początku lipca. Obecnie dołączają do niej również wody niegazowana i gazowana. W kolejnym etapie firma planuje zmianę etykiet wód smakowych – cytrynowej, truskawkowej i jabłkowej.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.