Chyba nie ma wśród nas kobiety, która nie chciałby zawsze, niezależnie od sytuacji wyglądać doskonale, mając zarazem na to pełen wpływ. W pracy, szkole lub na spotkaniu ze znajomymi, po ciężkim dniu pełnym wyzwań w końcu zaczyna brakować nam energii. Z pomocą przychodzi wówczas to innowacyjne rozwiązanie - podczas spożywania napoju pomadka, którą pomalowane są usta, pozostaje nietknięta i można z jeszcze większą werwą stawiać czoła światu. Wystarczy raz spróbować napoju w ten sposób, a nie zamieni się go na żaden inny.
Taka forma opakowania spodoba się również osobom uważającym, że picie bezpośrednio z puszki jest mało atrakcyjne lub niehigieniczne. Wysuwająca się słomka sprawia zaś, że usta nigdy nie spotykają się z zimnym aluminium.
- Skąd wiemy, że to rozwiązanie się przyjmie i da nam przewagę nad konkurencją? Z życia. Niezależnie od stanowiska, w naszej firmie każdemu przyświeca cel dostarczania klientom tego, co sami chcielibyśmy otrzymać. Sytuacje tego typu przytrafiają się każdemu, więc ogromną przyjemność sprawia nam ulepszanie i modyfikowanie naszych produktów tak, aby wychodzić naprzeciw małym, codziennym, ludzkim problemom. MPower w odświeżonej wersji można zabrać ze sobą wszędzie i cały czas dawać z siebie 110% możliwości, niezależnie od wykonywanego zadania – zapewnia Łukasz Stoliński, brand manager Liner Polska, właściciela marki MPower.
Rozwiązanie zastosowane przez firmę z Ząbek, jest pierwszym tego rodzaju w świecie popularnych “energetyków”.
- Fakt, że jesteśmy pionierami i wyznaczamy trendy dla naszej branży niezmiernie nas cieszy, lecz jednocześnie nie zamierzamy osiadać na laurach. Cały czas pracujemy więc nad kolejnymi rozwiązaniami – dodaje Stoliński.