Poranna pobudka kiedy za oknem wciąż panują mroki rodem z tolkienowskiego Mordoru, potrafi skutecznie opóźnić przebudzenie mocy, obniżając efektywność w ciągu kilku pierwszych godzin w pracy lub szkole.
Liner Polska wychodzi naprzeciw wszystkim jesienno-zimowym problemom o poranku, proponując wszystkim potrzebującym skutecznego przebudzenia napój energetyczny o smaku Mojito. Oryginalne połączenie wyrazistej mięty i charakterystycznej limonki sprawia, że wokół niemal natychmiast czuć lato, a świat nabiera wyraźnych barw.
Łukasz Stoliński, brand manager MPower mówi: - Wersja Mojito jest kwintesencją wakacji. Pozwala nabrać letniego luzu i spojrzeć na wszystko z dystansem. Cieszę się, że ten produkt znajduje się w naszej ofercie, ponieważ oprócz odpowiedniej porcji energii, jego smak dostarcza potężną dawkę dobrego samopoczucia, a ono również wpływa na naszą postawę i działanie.
Innym przykładem rozumienia potrzeb swoich klientów jest MPower w wersji ZERO - bez dodatku cukru, przeznaczony specjalnie dla osób dbających „o linię”. Dzięki specjalnej formule „zerówki”, osoby skrupulatnie liczące kalorie mogą bez obaw i jakichkolwiek skrupułów wspomóc się napojem z oferty Liner Polska.
Nowym produktem w rodzinie energetyków marki jest ten, w specjalnej puszce ze słomką, opracowany przede wszystkim z myślą o kobietach. Dzięki niemu można poczuć przypływ energii nie martwiąc się przy tym o stan naszej szminki na ustach.
Łukasz Stoliński dodaje: - To wielka frajda pracować w zespole, który zna potrzeby swoich klientów i nieustannie skupia się nad tym, aby oferta firmy była jeszcze bardziej różnorodna. To sprawia, że nasze wyroby mają szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców o zróżnicowanych preferencjach.
Dla osób, którym ilość napoju zamkniętego w typowej puszce o pojemności 0,33 ml nie wystarczy bo potrzebują jeszcze więcej energii, Liner Polska proponuje napój MPower w wygodnej butelce PET z nakrętką o pojemności 1 litra. To rozwiązanie pozwala zachować moc na dłużej i mieć go zawsze przy sobie np. podczas zdobywania kolejnego szczytu w trakcie górskiej eskapady.
Liner posiada również specjalną ofertę przygotowaną z myślą o menedżerach i właścicielach klubów, aby ci mogli jeszcze mocniej „podkręcać” temperaturę podczas piątkowych i sobotnich imprez. MPower Energy Drink dostępny jest w sklepach spożywczych oraz sieciach handlowych na terenie niemal całego kraju.