Już na pierwszy rzut oka widać, że produkt spełnia swoje podstawowe zadanie - przyciąga wzrok designem butelki łudząco przypominającym większość klasycznych szampanów tudzież win musujących dla dorosłych a przede wszystkim, zwraca uwagę wielobarwną, wesołą etykietą, która świetnie komponuje się na stole z przeznaczoną dla milusińskich kolorową zastawą.
Jednak najistotniejsza cecha Coco Jambo to ich unikalne smaki, wyróżniające napoje na tle konkurencji. Mowa o gumie balonowej i wacie cukrowej. Dzięki odpowiedniej recepturze firmie udało się w idealny sposób odwzorować aromat ich „naturalnych” odpowiedników. W efekcie szampany smakują dokładnie tak, jak prawdziwa cukrowa wata czy tradycyjna guma balonowa. W sprzedaży nie zabrakło również wersji klasycznej szampana o smaku truskawki.
Trzy całkowicie różne, pobudzające fantazję nieszablonowe warianty produktu sprawiają, że każde ze zgromadzonych podczas dziecięcego przyjęcia maluchów nie będzie wstanie zdecydować, po który napój sięgnąć w pierwszej kolejności.
Zdaniem Łukasza Stolińskiego, brand managera w Liner Polska nic nie sprawia dorosłym tyle przyjemności jak beztroski i szczery uśmiech dziecka oraz radość dostrzeżona w jego oczach.
- Dzięki wprowadzeniu do sprzedaży Coco Jambo próbujemy dołożyć do tego swoją cegiełkę. Sprawia nam to niesamowitą frajdę, bo mamy świadomość, że zapamiętywanie określonych wydarzeń – szczególnie przez najmłodszych – odbywa się nie poprzez kolejne zabawki otrzymywane w prezencie, ale za pomocą zmysłów, doznań, wrażeń, emocji czy właśnie smaku.
Oprócz hucznych urodzin i okolicznościowych przyjęć, szampan stanowi idealne dopełnienie zbliżającego się wielkimi krokami Sylwestra oraz następującego po nim Karnawału i licznych zabaw choinkowych organizowanych w tym czasie. Maleństwo, które wytrzyma aż do północy i w nagrodę otrzyma lampkę swojego Coco Jambo, z pewnością poczuje się w wyjątkowy sposób i dzięki temu w doskonałym nastroju rozpocznie kolejny rok.
Jak zaznacza Łukasz Stoliński wszystkie produkty przeznaczone dla dzieci muszą spełniać najwyższe standardy oraz wymogi względem jakości.
- Nam udało się dodatkowo połączyć wszystkie te elementy z niespotykanymi dotąd na rynku smakami. Choć to oczywiście pieśń przyszłości i jeszcze daleka droga przed nami, ale wierzymy, że kiedyś synonimem dziecięcego szampana będzie właśnie nasza marka, szczególnie w kontekście proponowanych przez nas unikalnych wariantów smakowych - dodaje.