Wrzuć na luz i oszukaj pragnienie
Kolorowe, radosne, z przymrużeniem oka i dystansem, utrzymane przy tym w duchu wakacyjnej beztroski. Mowa o nowych napojach sygnowanych marką Trrick. Produkty o smakach: orange oraz lemon od teraz dostępne są w klasycznych puszkach 330 ml.
2017-03-17, 17:28

To, co z pewnością wyróżnia nowe napoje Trrick’a na sklepowej półce to pełna pozytywnej energii, radosna stylistyka i nowoczesny design opakowań. Oba wyroby posiadają wspólny motyw przewodni – wyróżniającego je bohatera marki przedstawionego w formie emotikona, który ma za zadanie podkreślić charakter napoju.

 

Z resztą emotikony znakomicie korespondują z jeszcze jednym wspólnym elementem ciekawie zaprojektowanych puszek. Mowa o umieszczonych w dialogowej chmurce hasłach opatrzonych modnym dziś hashtagiem. I tak, pomarańczowy Trrick zachęca do tego, aby „#Oszukać pragnienie” zaś wersja cytrynowa namawia z kolei by „#Wrzucić na luz”.

Zdaniem Łukasza Stolińskiego, brand managera Trrick, wprowadzenie napoi w puszkach stanowiło naturalne uzupełnienie portfolio marki. W jego opinii, młodzi ludzie, do których przede wszystkim adresowany jest produkt, coraz chętniej sięgają właśnie po napoje w opakowaniach tego rodzaju. Wprowadzenie ich do sprzedaży to zatem zarazem odpowiedź na zapotrzebowanie klientów i sygnały płynące z rynku. Tym samym nowe produkty dołączyły do dotąd oferowanych napoi w opakowaniach PET 0,5 i 2l.

 

- Nowe Trrick’i kierowane są przede wszystkim do osób młodych – przy czym co ważne - młodych nie tylko ciałem ale i duchem, aktywnych, lubiących spędzać czas na zabawie, które lato i wakacje mają w sercu przez okrągły rok. Zaprojektowane przez nas opakowania komunikują w wyraźny sposób zdefiniowany przez nas przekaz, który mówi: „z Trrick’iem w ręku nigdy nie będziesz narzekał na nudę. Sięgnij po Trrick’a Lemon i po prostu wrzuć na luz. Żyj bez napinki, a jeśli dokucza Ci pragnienie, to je po prostu oszukaj przy pomocy pomarańczowego Trrick’a i baw się dobrze!” – przekonuje Łukasz Stoliński.

 

Produkty wyróżniają się jednak nie tylko wyglądem opakowań. Na uwagę zasługuje również ich skład. Te gazowane napoje pozbawione są bowiem sztucznych konserwantów, co w opinii przedstawiciela marki ma również niebagatelne znaczenie, bo konsumenci coraz bardziej świadomie wybierają produkty kierując się w swoich wyborach nie tylko emocjami ale i rozumem, racjonalnie decydując o zwróceniu swojej uwagi w stronę produktów pozbawionych chemicznych dodatków. - Warto przy tym podkreślić, że nasze Trrick’i w puszcze cechuje niższa od powszechnie spotykanej zawartość cukru – zaznacza przedstawiciel marki.

 

Trricki w puszkach produkowane przez BlueLemon o pojemności 330 ml są dystrybuowane przez spółki Kompanii Dystrybucyjnej – m.in. Tedi, Tano, Mak, które za ich pośrednictwem trafiają do hurtowni spożywczych i na półki sklepów na terenie całego kraju. Oprócz dobrych sklepów spożywczych, polskich sieci handlowych jak podlaski Chorten czy ogólnopolski Lewiatan, Trrick’i można również znaleźć w marketach zagranicznych sieci – m.in. w Carrefourze, a niebawem i w kolejnych.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.