Hard – Ice pochwali się swoją ofertą podczas EuroGastro w Warszawie
Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro to najważniejsze i największe wydarzenie targowe w Polsce dedykowane branży HoReCa. Trzydniowa wystawa rozpocznie się 5 kwietnia. Podczas wydarzenia, które odbędzie się w Stolicy, swoją ofertę przedstawi Hard – Ice, polski producent maszyn do lodów.
2017-04-04, 14:29

Ideą targów jest między innymi przedstawienie innowacyjnych usług i rozwiązań dla gastronomii. Organizatorzy  EuroGastro zapewniają, że w tym roku nie zabraknie przedstawicieli wiodących firm z Polski i z zagranicy. Będzie to znakomita okazja do porównania różnorodnych propozycji, a także do nawiązania międzynarodowych kontaktów handlowych.

 

Na tej kluczowej dla branży gastronomicznej imprezie nie może zabraknąć  firmy Hard – Ice, czołowego polskiego producenta  maszyn do lodów.  Przedsiębiorstwo słynie z tego, że jest twórcą urządzeń do wytwarzania lodów amerykańskich - świderków, które dostępne są w słynnej sieci Lody Bonano. Dodatkowo w stałej sprzedaży znajdują się  maszyny do lodów gałkowych, włoskich, ale też granitory oraz urządzenia do produkcji shake'ów. Portfolio firmy to już w sumie 15, najwyższej jakości urządzeń.

 

Tym razem Hard – Ice, oprócz swoich kluczowych produktów będzie jednocześnie promował ofertę związaną z dostępnymi w firmie formami zakupu maszyn.

 

- Zaczął się dla nas gorący okres. Właśnie teraz lodziarnie przygotowują się do sezonu, a ich właściciele decydują o zakupie nowych urządzeń. Zarówno dla nowicjuszy w lodowym biznesie, ale też i dla tych, którzy na rynku działają od lat, mamy atrakcyjne rozwiązania związane z finansowaniem zakupu– przekonuje Paulina Czaplejewicz, manager Hard - Ice.

 

Klienci mają możliwość krótkoterminowej dzierżawy maszyn – nawet na okres 3 miesięcy. W tym czasie lodziarnia bez większego ryzyka może sprawdzić czy decyzja o otworzeniu lodowego biznesu była słuszna oraz czy wybrana lokalizacja odpowiednia.

 

- Specyfika branży polega na tym, że sprzedaż rusza późną wiosną a kończy się wczesną jesienią. Propozycja dzierżawy maszyny na kilka miesięcy jest też skierowana do przedsiębiorców, którzy planują sprzedawać lody tylko w tym okresie - na przykład od czerwca do września – dodaje Paulina Czplajewicz.

 

Jak mówi przedstawicielka firmy, w takim wariancie miesięczna dzierżawa jest dostępna już od 1200 złotych netto. Co ciekawe, po zakończeniu sezonu przedsiębiorca zwraca urządzenie i ma możliwość wynajęcia zupełnie nowego w przyszłym.

 

Hard – Ice posiada zarazem atrakcyjną propozycję dla tych, którzy zainteresowani są wynajęciem maszyny na dłużej. Decydując się na okres dwóch lat, miesięczny koszt najmu zawrze się w kwocie 110 zł netto.  Dodatkowym plusem może być to, że czynsz za wynajem można odpisać od podatku dochodowego. Ponadto producent gwarantuje pełne wsparcie serwisowe przez siedem dni w tygodniu.

 

Podczas warszawskich targów przedstawiciele Hard – Ice będą również zachęcać do przyłączenia się do powstałej w tym roku specjalnej Grupy Zakupowej Lodziarz.pl. Udział w Grupie oznacza szereg korzyści, a jedną z nich jest możliwość obniżenia miesięcznego kosztu dzierżawy maszyn do produkcji lodów- nawet o 500 złotych.

 

Oczywiście oprócz wariantów związanych z dzierżawą, właściciel lodziarni może zdecydować o zakupie maszyny. W tym przypadku również jest zapewnione wsparcie ze strony Hard – Ice w postaci dostarczenia i zainstalowania urządzenia, przeprowadzenia szkolenia i opieki serwisowej - posprzedażowej. 

 

- Mam nadzieję, że nasze innowacyjne propozycje na prowadzenie własnego biznesu spotkają się z zainteresowaniem osób odwiedzających nasze stoisko podczas tragów EuroGastro, na które serdecznie zapraszamy – zachęca Paulina Czaplejewicz.  

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.