Makarun ze wsparciem agencji PR
Pierwsza w Polsce franczyzowa sieć spaghetterii Makarun wybrała agencję public relations. Od teraz za widoczność marki w mediach odpowiadać będzie Agencja Publicum, która do tej pory prowadziła działania komunikacyjne dla innych, dużych franczyzobiorców - jak chociażby LodyBonano czy Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy”.
2017-05-24, 18:45

Makarun Spaghetti and Salad to polska sieć spaghetterii serwująca włoski makaron z różnorodnymi sosami w formie „take away”.

Marka na rodzimym rynku pojawiła się dokładnie 5 lat temu. Obecnie pod tym szyldem działa już 19 punktów w różnych rejonach Polski. Co ciekawe, w ostatnim czasie otwarty został także pierwszy lokal zagraniczny – umiejscowiony w Hamburgu, w Niemczech.

Teraz twórcy sieci stawiają na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój. Ich zdaniem w Europie wciąż brakuje bowiem konceptu typu fast food, w którym serwowane byłyby makarony na wynos w stosunkowo niskiej cenie. Stąd decyzja o nawiązaniu współpracy z Agencją Publicum.

Agencja odpowiadać będzie za budowę wizerunku marki, zwiększanie jej rozpoznawalności i wzrost zaufania do niej.

Specjaliści Publicum na rzecz Makarun’a prowadzić będą działania komunikacyjne, a także dbać o systematyczną obecność brandu w mediach regionalnych, ogólnopolskich i branżowych.

Pierwszym zadaniem w ramach współpracy było poinformowanie klientów sieci i potencjalnych franczyzobiorców o otwarciu premierowego punktu poza granicami naszego kraju.

Co ciekawe, to nie pierwszy, duży franczyzowy klient Publicum. Od kilku lat z usług agencji korzysta bowiem marka LodyBonano – największa nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie sieć franczyzowych lodzi.

Oprócz tego w gronie jej klientów jest także jedna z najszybciej rosnących sieci z lodami tradycyjnymi, czyli Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy”.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.