Wybór kolejnego miejsca na gastronomicznej mapie Warszawy nie był przypadkowy.
- Galeria Północna była jednym z najbardziej wyczekiwanych obiektów tego typu w ostatnim czasie przez wielu mieszkańców Warszawy. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że nasz lokal znalazł się w tym prestiżowym miejscu. Jesteśmy pewni, że serwowane przez nas włoskie makarony zapewnią klientom odpowiednią dawkę energii podczas zakupów – mówi Marcin Szworak, współwłaściciel sieci. – Nie ukrywamy przy tym satysfakcji, że stworzona przez nas sieć franczyzowa rozwija się tak dynamicznie. W zasadzie co kilka tygodni możemy się bowiem pochwalić kolejną uruchomioną restauracją.
Marcin Szworak podkreśla, że większość nowych lokali uruchamianych jest przez dotychczasowych franczyzobiorców, którzy już zarządzają placówką Makarun'a w innych punktach. To świadczy o doskonałej współpracy i satysfakcjonujących zyskach. Sieć ma dalszą perspektywę uruchomienia 14 lokali w miastach, w których zostały już wstępnie uzgodnione warunki najmu. Tam poszukiwani są franczyzobiorcy.
13 września w Galerii Północnej był dniem zarezerwowanym dla VIP – ów, którzy jako pierwsi mieli okazję podziwiać najnowsze centrum handlowe Stolicy, a także... spróbować makaronowych dań prosto z Włoch.
W czwartek, 14 września, kiedy Galeria Północna oficjalnie otworzyła się dla klientów, sieć spaghetterii przygotowała moc atrakcji i niespodzianek. Smakosze włoskich przysmaków mogli się nimi napawać do samej północy.
- Nasza charakterystyczna maskotka w kształcie kubeczka przez cały dzień rozdawała klientom Galerii atrakcyjne kupony promocyjne – dodaje przedstawiciel marki.
W najnowszym Makarun'ie nie zabraknie nowości. To zapiekanki makaronowe w dwóch wersjach: z serem gouda oraz z grana padano.
Obecnie sieć Makarun liczy w tej chwili 25 placówek w Polsce i jedną za granicą - w Hamburgu. W Warszawie spaghetti z pomarańczowego kubeczka można zjeść już m.in.: na Rondzie Waszyngtona, Dworcu Centralnym, przy ulicy Jana Pawła II i ul. Chmielnej.