Sieć LodyBonano uroczyście podsumowała sezon lodowy
W urokliwym miejscu, w towarzystwie partnerów, współpracowników a przede znakomitych humorów, odbyło się podsumowanie lodowego sezonu przez sieć LodyBonano. Spotkanie było jednak nie tylko okazją do wymiany doświadczeń oraz nagrodzenia najaktywniejszych franczyzobiorców. W jego trakcie przedstawiciele marki zaprezentowali bowiem również plany na kolejny rok.
2017-10-01, 15:06

Choć tegoroczne lato nie rozpieszczało, ale lodziarnie należące do topowej sieci LodyBonano nie miały powodów do zmartwień. W miniony weekend odbyło się podsumowanie zakończonego właśnie, tegorocznego sezonu lodowego.

 

Spotkanie, zorganizowane przy okazji szkolenia dla franczyzobiorców, odbyło się na Zamku w Rynie. Część merytoryczną wydarzenia rozpoczęło to, na co czekali chyba wszyscy zgromadzeni na sali goście, czyli prezentacja planów na przyszły rok.

 

- Wśród nich znalazło się wiele nowości, dzięki którym kolejny sezon z pewnością pozwoli nam umocnić się na pozycji lidera branży lodowej. Zmiany, które zaproponowaliśmy naszym partnerom, obejmą m. in. komunikację z klientami, działania marketingowe, identyfikację wizualną oraz ogólne warunki współpracy – mówi Aneta Nazaruk kierownik działu franczyzy LodyBonano.

 

Później podsumowano efekty jednego z kluczowych projektów sezonu 2017 – Grupy Zakupowej. Przy tej okazji uhonorowano też najaktywniejszych jej uczestników.

 

W trakcie przerwy na poczęstunek na gości wydarzenia czekała zaś nie lada atrakcja. Mieli oni bowiem okazję obejrzeć… pokaz walk rycerskich, podczas którego salę szkoleniową wypełnił szczęk oręża oraz zachwyty widzów.

 

Z kolei po serii emocjonujących zmagań na scenie zamku w Rynie zaczęli pojawiać się zaproszeni franczyzobiorcy, co oznaczało, że przyszedł czas na wyłonienie najlepszych z nich.

Partnerzy sieci LodyBonano nagrodzeni zostali aż w sześciu kategoriach: najlepszy wynik sprzedaży, franczyzobiorca roku, najbardziej kreatywnie prowadzone działania marketingowe, rozwój w sieci, Facebook’owy marketer roku oraz lodziarnia na 5.

 

­- Wyróżnienia przede wszystkim przypadły w udziale osobom najmocniej zaangażowanym w prowadzenie swoich lodziarni. Ważne były przy tym ciekawe pomysły, systematyczność działań, otwartość na potrzeby klientów oraz ambitne plany na przyszłość – dodaje przedstawicielka sieci.

 

Wprowadzenie w życie tych ostatnich będzie o tyle łatwiejsze, że w ostatniej części spotkania zaprezentowane zostały również nowości asortymentowe na 2018 rok. I jak podczas degustacji zgodnie twierdzili wszyscy uczestnicy wydarzenia, nowinki te mają szansę stać się prawdziwym hitem kolejnego sezonu, po które znów ustawiać się będą długie kolejki chętnych…

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.