LodyBonano smakują nawet wtedy, kiedy pada deszcz. Tak było minionego lata
Choć lato w tym roku nikogo nie rozpieszczało, to przedstawiciele franczyzowych lodziarni zrzeszonych pod szyldem LodyBonano nie mają powodów by narzekać. Po minionym sezonie sieć może się pochwalić aż 59 nowymi punktami, a sztandarowy produkt marki, jakim są lodowe świderki zyskał rzeszę kolejnych fanów.
2017-10-10, 13:03

Otwierając nowe punkty LodyBonano jeszcze bardziej umocniły swoją pozycję i stały się zdecydowanym liderem na franczyzowym rynku.

 

- Za nami kolejny pracowity sezon, który pomimo przeciwności odbieramy jako udany i to pod wieloma względami.  Po pierwsze do naszej sieci dołączyli kolejni franczyzobiorcy, którzy otworzyli lodziarnie, a to oznacza, że nasza oferta jest przez cały czas jedną z atrakcyjniejszych. Po drugie, dzięki nim LodyBonano są obecne już niemal w każdym rejonie Polski – mówi Aneta Nazaruk, manager rozwoju sieci.

 

Podsumowując miniony sezon nie sposób pominąć faktu, że sieć otworzyła w nim własne, niefranczyzowe,  punkty sprzedaży. W związku z tym, lodowe przysmaki miały jeszcze większy zasięg. Co więcej powróciły do miast i miasteczek, w których funkcjonowały kilka lat wcześniej ale z różnych powodów „zniknęły” z kulinarnej mapy tych miejsc.

 

Ostatnich kilka miesięcy było wyjątkowych również z uwagi na nową strategię komunikacyjną marki, która zakładała skupienie całej uwagi oraz energii na wzmocnienie więzi z klientami. Praktycznie co miesiąc – i to już od wczesnej wiosny - sieć organizowała konkursy z bardzo atrakcyjnymi nagrodami. Wystarczy przypomnieć, że jedną z nich był rodzinny wyjazd do podparyskiego Disneylandu. Podobnych przedsięwzięć z pewnością nie zabraknie i w przyszłym roku, bo cieszyły się one ogromnym powodzeniem.

 

Dodatkowo, wybrane lodziarnie dbały o atrakcyjność swojej oferty i obok sztandarowych świderków w różnych odsłonach, proponowały swoim klientom tradycyjne lody gałkowe. A było to możliwe dzięki nawiązaniu współpracy z firmą Koral.

 

Mimo, że zdecydowana większość lodziarni jest już zamknięta, działają te ulokowane w galeriach i pasażach handlowych, to jednak dla przedstawicieli lodowego biznesu nie oznacza to całkowitego końca sezonu.

 

- Już teraz przygotowujemy się do kolejnego lata i mamy nadzieję, że będzie ono zdecydowanie bardziej pogodne niż to minione. Już dziś możemy jednak uchylić rąbka tajemnicy, że przyszły rok będzie dla nas przełomowy. W planach mamy bowiem wprowadzenie wielu nowości, a przede wszystkim niespodzianek, które zaskoczą nie tylko klientów ale i całą lodową branżę. Szykujemy coś, czego jeszcze żadna polska sieć lodziarni nie zrealizowała - dodaje tajemniczo przedstawicielka LodówBonano.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.