Wytwórnia Lodów Polskich rozwija skrzydła. Sukces na franczyzowych targach
XV Targi Franczyzy w Warszawie przeszły właśnie do historii. Wydarzenie, będące przede wszystkim okazją do rozmów, szkoleń i spotkań biznesowych zaowocowało zawarciem nowych, licznych kontraktów. Województwo podlaskie podczas tej imprezy, będącej najważniejszym branżowym wydarzeniem nie tylko w Polsce, ale też w środkowej Europie, reprezentowała między innymi Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy”.
2017-10-30, 15:33

W dniach 26 – 28 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie swoje oferty prezentowały podmioty oferujące sprawdzone pomysły na biznes. Potencjalni franczyzobiorcy mogli więc w jednym miejscu i czasie zapoznać się z propozycjami czołowych polskich marek, uzyskać odpowiedzi na najtrudniejsze pytania i rozwiać swoje wątpliwości związane z prowadzeniem własnej firmy.

 

Wielu z nich na dłuższą chwilę zatrzymało się przy stoisku Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy”.

 

- To był nasz drugi z rzędu udział w warszawskich targach i z całą stanowczością możemy stwierdzić, że… poszło nam jeszcze lepiej, niż w roku ubiegłym. Oferta naszej sieci cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem, dzięki czemu udało nam się nawiązać kontakt z wieloma potencjalnymi franczyzobiorcami – mówi Piotr Kowalewski z sieci Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy”.

 

Do stoiska „Lodziarzy” tłumy chętnych przyciągały nie tylko serwowane pod tą marką pyszności, ale przede wszystkim szeroka oferta współpracy – z indywidualnym doborem najkorzystniejszego systemu na czele. Wśród nich największym zainteresowaniem zwiedzających cieszyła się tzw. „Wytwórnia z Lodziarnią”.

 

 - To najbardziej zaawansowany model współpracy, w którym franczyzobiorca nie tylko sprzedaje, ale też wytwarza lody -  mówi przedstawiciel marki.

 

Oprócz tego sieć prezentowała również pozostałe warianty obejmujące wyłącznie sprzedaż produkowanych gdzie indziej lodów, a także typowo sezonowe mobilne riksze dające możliwość oferowania lodów w dowolnych miejscach.

 

Wytwórnia Lodów Polskich to dynamicznie i prężnie rozwijająca się sieć lodziarni, w których sprzedawane są naturalne lody na bazie babcinego przepisu i unikalnych receptur. W minionym sezonie pod szyldem marki działało 55 punktów. To samodzielnie funkcjonujące lodziarnie, które również swoim klientom zaaranżowały ciekawą strefę do konsumpcji. Tradycyjne lody przez cały rok można spotkać w wielu galeriach i pasażach handlowych.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.