Makarun w handlowym sercu Łomży?
To możliwe już niebawem. Jest tylko jeden warunek – potrzebna jest kreatywna osoba, gotowa do nawiązania współpracy franczyzowej z największą w Polsce siecią spaghetterii typu „take away”.
2018-07-12, 15:18

Kolejny po Białymstoku lokal tej ogólnopolskiej sieci street foodowej na Podlasiu ma szansę niebawem powstać w Parku Handlowym w Łomży. To niewątpliwie handlowe serce miasta – jest bowiem zlokalizowane w jego strategicznym punkcie – u zbiegu Alei Legionów i Piłsudskiego. W pobliżu znajduje się dworzec PKS. Natomiast Aleja Legionów to ruchliwa ulica, przez którą wiedzie najkrótsza trasa z Warszawy na Mazury, co szczególnie widać w sezonie letnim.  

- Analizując miejsca, w których działają nasze punkty, uważamy, że Park Handlowy w Łomży jest świetnym miejscem dla uruchomienia w nim naszego biznesu – przekonuje Przemysław Tymczyszyn, współwłaściciel marki Makarun. - Z uwagi na specyfikę tej lokalizacji szczególnie liczymy na podróżnych korzystających ze znajdującego się nieopodal dworca autobusowego, ale przede wszystkim na klientów parku.

Co ciekawe, łomżyński Makarun ma powrócić do swoich korzeni – będzie w stu procentach nawiązywał do street foodu. Będzie to lokal działający w estetycznym, street foodowym pawilonie gastronomicznym. Potencjalny franczyzobiorca nie musi się w praktyce o nic martwić – wszystkie prace – od niezbędnych pozwoleń, poprzez dostosowanie, wyposażenie i obrandowanie kontenera – franczyzodawca bierze na swoje barki.

Potem wystarczy przejść cykl szkoleń i można ruszać z pomarańczową, własną spaghetterią. Szacowany koszt inwestycji to 135 tysięcy złotych netto. Jednak z decyzją nie warto zwlekać, bo zainteresowanie potencjalnych partnerów Makaruna, gotowych na nawiązanie współpracy jest znaczne. Według planów sieci, lokal powinien wydać pierwszą porcję oryginalnego włoskiego spaghetti jeszcze w tym roku.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
ZAŁĄCZNIKI
kawiory.jpg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.