TaniaKsiazka.pl najlepsza w rankingu Ceneo
TaniaKsiazka.pl ponownie została laureatem Rankingu Zaufanych Sklepów, przeprowadzonego przez platformę Ceneo.pl, ale po raz pierwszy zdobyła najważniejszą nagrodę „Wybór użytkowników”, przyznawaną bezpośrednio przez internautów. E-księgarnia z Białegostoku otrzymała też III miejsce w kategorii „Multimedia”.
2018-10-23, 16:02

Ranking Ceneo.pl jest jednym z najbardziej miarodajnych i wiarygodnych plebiscytów popularności internetowych sklepów w Polsce. Ma też już swoją historię i prestiż. 18 października 2018 roku w Warszawie podczas gali Retail Channels, po raz dziewiąty wręczono nagrody Zaufanych Sklepów, uważane za polskie Oskary w branży e-commerce.

W konkursie wzięło udział ponad 4 500 firm sprzedających w sieci. W 14 różnych kategoriach wyróżniono 42 najlepsze sklepy internetowe w Polsce. Nagrody po raz kolejny pojadą m.in. do Białegostoku, gdzie działa jedna z najpopularniejszych w kraju e-księgarni - TaniaKsiazka.pl.

- Jesteśmy szczęśliwi i przepełnia nas duma, że tym razem udało nam się zdobyć tę najważniejszą nagrodę „Wybór użytkowników”. To wyróżnienie jest wyjątkowe, ponieważ werdykt został wydany przez najsurowsze jury - klientów. Jest więc wyrazem ich zaufania i docenienia naszych starań o to, by księgarnia była przyjazna, pracowała szybko i sprawnie – mówi Łukasz Kierus, założyciel księgarni TaniaKsiazka.pl.

Nagrodę w imieniu firmy odebrał w Warszawie Adam Guz, dyrektor finansowy TaniaKsiazka.pl.

- Czuję się nieco niezręcznie odbierając tę nagrodę w pojedynkę, ponieważ na scenie, obok mnie powinno znaleźć się miejsce dla ponad setki wspaniałych osób – członków naszego zespołu, bez których tego sukcesu by po prostu nie było – mówił po wczorajszej gali. -  Każdy z nich ma istotny wkład w pozycję, którą zajmujemy – od każdego z nich zależy to jak nas oceniają klienci i rynek – od IT, poprzez osoby zajmujące się kompletowaniem zamówień, po dział sprzedaży, marketingu i finanse. To nagroda, którą dedykuję każdemu z nich z osobna, i korzystając z okazji, chciałbym im serdecznie podziękować.

Zwycięzcy zostali wyłonieni na podstawie ponad trzech milionów ankiet Programu Zaufanych Opinii, wypełnianych w ciągu całego roku przez klientów, którzy dokonali zakupu w sklepie internetowym. Przy ocenie brano pod uwagę liczbę opinii, średnią uzyskanych ocen  (min. 4,5 gwiazdki), ilość opinii pozytywnych (min. 90%), udział opinii zablokowanych za nadużycia (nie więcej niż 10 proc.) oraz pozytywną weryfikację w testach poprawności instalacji skryptów.

- Opinie to jeden z kluczowych elementów przy podejmowaniu decyzji zakupowych – podkreśla Marcin Łachajczyk, prezes Ceneo.pl. - Od 9 lat na tej podstawie razem z naszymi użytkownikami tworzymy unikatowy ranking Zaufanych Sklepów. Jego wyjątkowość polega na tym, że oceny są wystawiane dopiero po sfinalizowanym zakupie. Nasz ranking jest bezkonkurencyjny, bo tworzony na podstawie milionów ankiet.

W ubiegłym roku podczas gali rozdania nagród Ceneo.pl księgarnia TaniaKsiazka.pl była oklaskiwana dwukrotnie. Zdobyła II miejsce w kategorii „Wybór Użytkownika”. To najbardziej pożądane przez internetowych sprzedawców wyróżnienie, ponieważ zwycięzców wskazują tutaj bezpośrednio sami klienci. Uplasowała się też na drugiej pozycji w kategorii „Multimedia”.

Nagrody Ceneo.pl to kolejne laury, które odebrała w tym roku TaniaKsiązka.pl. Firma okazała się m.in. bezkonkurencyjna w rankingu „Koszyk Roku 2018”, co dowodzi, że czołowa polska księgarnia internetowa, wywodząca się z Podlasia, jest - zdaniem ekspertów - najbardziej przyjaznym dla użytkowników e-sklepem w naszym kraju. Za sobą pozostawiła takie sklepy jak: mediamarkt.pl, wittchen.pl, saturn.pl, mall.pl czy eobuwie.com.pl.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
ZAŁĄCZNIKI
tk_ceneo_2.jpg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.