Porcja Dobra podzieli się dobrem
„Dzień Dziecka – zdrowo i wesoło!”– to hasło akcji, jaką wspólnie z przedszkolami chce przeprowadzić marka Pure Life, która wypuściła niedawno na rynek linię słodkich przekąsek Porcja Dobra. Ale to nie wszystko. W ramach promocji zdrowego stylu życia można również pomóc dziewczynce chorej na białaczkę, której jedyną szansą na normalne życie jest przeszczep szpiku.
2019-05-20, 09:51

Dzień Dziecka zbliża się wielkimi krokami, a rodzice i opiekunowie, zwłaszcza najmłodszych pociech, dwoją się i troją, by kolejny raz sprawić im wyjątkową niespodziankę. Może w tym roku podarować maluchom uśmiech w postaci zdrowej i smacznej przekąski z dodatkowym prezentem?

– Chcemy zaproponować przedszkolom udział w naszej akcji  „Dzień Dziecka – zdrowo i wesoło!”. Ten piękny dzień jest coraz bliżej, a smakołyki od Porcji Dobra są świetnym upominkiem na tę wyjątkową okazję – mówi  Anna Ananczikowa, współwłaścicielka marki Pure Life.

Linia Porcja Dobra to zdrowe i całkowicie naturalne słodycze zrobione tylko na bazie owoców i orzechów. Z myślą o dzieciach firma stworzyła absolutną nowość - Kostkę z niespodzianką. Łączy ona w sobie zdrowy smakołyk, zabawkę i dobrokartę. Pyszne łakocie są wykonane z naturalnych składników bez jakichkolwiek chemicznych dodatków. Przemyślany proces produkcji pozwala na zachowanie cennych witamin i składników mineralnych, co ucieszy każdego rodzica. W pudełku dzieci znajdą też kreatywne zabawki niespodzianki, co z kolei zadowoli małe pociechy. Kolejnym unikalnym dodatkiem jest dobrokarta - zamieszczony na niej żartobliwy obrazek i pozytywny przekaz ma rozświetlić buzię uśmiechem i poprawić humor. Dobrokarty uczą życzliwości, wdzięczności i dobroci.

– Jak zrodziła się akcja „Dzień dziecka zdrowo i wesoło!”? Codziennie widzimy wzrost świadomości rodziców w zakresie zdrowego odżywiania. Coraz rzadziej częstują swoje pociechy chipsami czy fast foodami. Dlatego też chętnie dzielimy się naszymi naturalnymi przekąskami – mówi Anna Ananczikowa.

Dodatkowo akcja ma szczytny cel, jakim jest wsparcie siedmioletniej Martusi, która zachorowała na bardzo ciężką postać anemii aplastycznej (aplazji szpikowej).

– Pomagamy znaleźć jej „genetycznego bliźniaka”. Jedynym ratunkiem dla tej dziewczynki jest przeszczepienie szpiku od niespokrewnionego Dawcy. Dlatego 5% przychodu powstałego w ramach tej akcji przekazujemy fundacji DKMS, wspierającej osoby chore na białaczkę i inne nowotwory krwi – dodaje Anna Ananczikowa.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.