Agencja Publicum PR
Witam w biurze prasowym Agencji Publicum PR
facebook
Kamila plecie super wianki, a od niedawna plecie również... w internecie. I robi to tak dobrze, że uwiła sobie gniazdko u nas.

Wysokich lotów Kamila! ?
2022-03-03, 12:00
facebook
Jesteśmy dumni, że my też dołożyliśmy do tego swoją cegiełkę! ??
2022-02-28, 13:24
facebook
Jutro... gramy na rzecz ofiar wojny na Ukrainie! ??
2022-02-26, 15:39
facebook
W najbliższą niedzielę widzimy się na Mecz charytatywny na rzecz Fundacji "Pomóż Im"! ?

Jeśli zastanawiacie się, kim w drużynie "Koku i przyjaciele" są owi przyjaciele, to śpieszymy z informacją — to my!

Na parkiecie reprezentować będzie nas Patryk, który ma wszystko, czego potrzebuje prawdziwy siatkarz, żeby zostać MVP turnieju — wzrost, brodę i koszulkę z numerem 7!

Na trybunach też będziemy i zachęcamy do tego również Was, bo na kibiców czekają vouchery o łącznej wartości blisko 10 tys. zł!?

KOKU Sushi Białystok Kilińskiego Białostocka Akademia Siatkówki BAS Białystok Fundacja "Pomóż Im" Hospicjum dla Dzieci
2022-02-25, 14:08
facebook
Zaprojektować budynek to sztuka, dlatego też, po skończonej pracy, warto się nią pochwalić całemu światu! Gdzie najprościej to zrobić? Wiadomo — w internecie!

Dlaczego warto? Wczoraj opowiadał o tym Mateusz podczas spotkania z architektami na konferencji organizowanej przez Świat Rezydencji ?
2022-02-23, 16:30
facebook
Na horyzoncie kolejne nowe projekty, więc... zatrudniamy! ?

Tym razem szukamy Social Media Managera z większym lub mniejszym doświadczeniem.

Jeśli na Facebooku czy Instagramie czujesz się jak ryba w wodzie, potrafisz połączyć odpowiedzialność z kreatywnością, a na dokładkę zależy Ci na szybkim rozwoju - dołącz do nas!

Po szczegóły zajrzyj na ➡️ https://rocketjobs.pl/oferta/agencja-opublikowani-social-media-manager

lub po prostu odezwij się do nas: ? biuro@opublikowani.pl
2022-02-22, 17:51
facebook
Czym jest informacja prasowa i dlaczego nie jest artykułem sponsorowanym? ?

Informacja prasowa, komunikat prasowy lub materiał ekspercki – to najprościej mówiąc forma oficjalnego kontaktu z dziennikarzami. Wysyłanie tego typu treści przez agencje PR ma na celu przekazanie informacji na tematy związane z daną firmą, komunikowanie o ciekawych nowościach lub wydarzeniach.

Materiały wysyłane dziennikarzom, mogą być przez nich wykorzystane w całości (na zasadzie kopiuj, wklej), mogą stanowić jedynie inspirację do stworzenia własnego artykułu, wywiadu czy audycji, ale też równie dobrze mogą trafić do kosza. Mimo wszystko w dobrym stylu jest rozesłanie dziennikarzom takiego komunikatu, który mógłby być opublikowany w całości, bez konieczności wprowadzania zmian.

Dziennikarz, który wykorzystuje materiał prasowy ma prawo podpisać się pod nim własnym nazwiskiem, może też napisać, że został on przez niego opracowany, ale jeżeli naczelni tego nie praktykują można podpisać materiał promocyjny.

Nie wszyscy specjaliści od marketingu - i nie tylko - rozróżniają komunikaty prasowe od artykułów sponsorowanych. Różnica jest banalnie prosta. Publikacja informacji prasowej jest całkowicie bezpłatna i uzależniona od tego czy wystarczająco ciekawa i odpowiednio napisana. Natomiast artykuł sponsorowany jest formą pisanej reklamy, za którą klient musi zapłacić.
2022-01-25, 09:40
facebook
Zaskakujących zwrotów akcji, zapierających dech w piersiach projektów i wyzwań, które trzymają w napięciu do ostatniego deadline'u.

Tego życzymy sobie i Wam w 2022 roku :)
2021-12-31, 10:00
facebook
Święta offline są dużo fajniejsze niż online, nawet jeśli nie trzymacie prezentów na ścianie i z Waszej choinki nie spadają pingwiny.

Wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia życzy Wam cały zespół Opublikowanych ?
2021-12-24, 13:00
facebook
Internet, PR, komunikacja, taka sytuacja.
2021-12-14, 14:52
facebook
O to nie tylko pierwsza litera w nazwie "Opublikowani". Okrąg jest symbolem naszego holistycznego podejścia do klientów. Rozwijamy marki od A do Z i dbamy o ich wizerunek na wszystkich płaszczyznach. O to doskonałość.
2021-12-14, 13:30
facebook
O. I kropka.

A to dopiero początek!
2021-12-13, 18:36
facebook
? Jaki jest przepis na udaną współpracę na linii klient-agencja?

Mało kalorii, policzone makro, erytrol zamiast cukru... i przede wszystkim wzajemne zrozumienie połączone z chęcią do robienia rzeczy, których nie zrobił jeszcze nikt inny ?

W tym tygodniu świętowaliśmy półtora roku współpracy z FIT CAKE, w czasie której:
? sieć franczyzowa powiększyła się o 34 nowe lokale
? przygotowaliśmy 41 informacji prasowych i sesji zdjęciowych
? odbyliśmy mnóstwo spotkań, które zaowocowały milionem doskonałych pomysłów!

Słodki smak wspólnego sukcesu uczciliśmy oczywiście fit tortem i bezglutenowym szampanem.

Fajnie jest pracować z Klientem, z którym łączy Was nie tylko wątek mailowy, ale i zwykła, ludzka sympatia! ?
2021-10-07, 15:30
facebook
Znacie to uczucie, kiedy najpopularniejszy chłopak w klasie dostanie na lekcji wf-u piłką w twarz? ?

Właśnie to przydarzyło się wczoraj Facebookowi i całej jego społecznościowej "rodzinie" - Messengerowi, Instagramowi oraz WhatsAppowi.

Sytuację niezwłocznie wykorzystał stały beneficjent wszelkiego typu awarii portali Marka Zuckenberga - Twitter.

Zdominowany przez polityków i dziennikarzy, przez co traktowany w Polsce nieco po macoszemu serwis stał się areną igrzysk marek wszelkiej maści - od Budweisera, McDonald's i Starbucksa, aż po będące na dwóch różnych biegunach Amnesty International i OnlyFans. "What is it, a crossover episode?" cytując klasyka ?

Jaki z tego wniosek?
Czasem wystarczy wyczucie czasu marketera, a trzy słowa mogą wybrzmieć głośniej niż najlepiej zaplanowana kampania ?

Więcej odpowiedzi marek znajdziecie u źródła: https://twitter.com/twitter/status/1445078208190291973?s=21
2021-10-05, 11:04
facebook
Na co dzień pomagamy przedsiębiorstwom w budowie ich strategii komunikacyjnych oraz uczymy biznes jak stawać się rozpoznawalnym i wiarygodnym. Tym razem jednak będziemy uczyć... przyszłych specjalistów marketingu będących studentami 3 roku studiów stacjonarnych i zaocznych na Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej.

To wyróżnienie! Zostaliśmy zaproszeni przez Wydział Zarządzania do poprowadzenia zajęć na temat budowy marki w internecie! Przez kilka kolejnych miesięcy nasi najlepsi specjaliści od budowy strategii, PR, reklam i contentu co tydzień spotykać się będą z przyszłymi marketingowcami ?

Mózgiem operacji, który wziął na swoje bary ciężar kształcenia naszych następców jest oczywiście nie kto inny jak Mateusz Roszkowski - dyrektor kreatywny i szef działu strategii Opublikowanych. Swoim doświadczeniem podczas kolejnych spotkań na Wydziale podzielą się także - Janusz Mroczkowski - CEO Agencji, Patryk Dziejma - dyrektor zarządzający i Malwina Pietrewicz - specjalistka od contentu.
2021-09-30, 18:05
facebook
https://www.facebook.com/151562971536531
2021-09-06, 09:52
facebook
Czas rozpocząć... nowy rozdział! ?

Wrzesień to dla jednych początek nowego roku szkolnego, a dla Opublikowanych - świetny moment na zmiany.
Dziś funkcję Dyrektora Zarządzającego objął Patryk Dziejma, dotychczasowy Dyrektor Działu Social Media, z naszą firmą związany już od 9 lat.

Co stało u podstaw tej zmiany?

- Jestem w pełni przekonany, że merytorycznie jesteśmy w stanie udźwignąć każdy projekt w Polsce. Jednocześnie widzimy też jednak pole do wzrostu w zakresie organizacyjnym - stąd pomysł powierzenia odpowiedzialności za sprawne funkcjonowanie wszystkich procesów zachodzących w firmie osobie, która jak nikt inny zna i rozumie wyzwania stojące przed nami w najbliższym czasie - mówi Janusz Mroczkowski, założyciel Agencji Opublikowani.

A co to będzie oznaczało w praktyce?

- Niezliczone ilości rozmów na przestrzeni kilku ostatnich miesięcy pozwoliły nam wypracować wspólną wizję organizacji, która będzie czymś więcej, niż tylko sumą talentów poszczególnych specjalistów. Jasno określone wartości, wzmacnianie strategicznych działów, jeszcze mocniejsze wsłuchiwanie się w potrzeby klientów i przede wszystkim całkowita koncentracja na kluczowym celu naszej działalności - w tym upatruję szansy na spektakularny sukces - wyjaśnia Patryk Dziejma, nowy Dyrektor Zarządzający.

Jednym słowem: będziecie zaskoczeni! ?
2021-09-01, 18:03
facebook
https://www.facebook.com/151562971536531
2021-08-05, 12:53
facebook
Zuch dziewczyna! A kto? Kamila ?

Zdobyła nasze serca lekkim piórem i tym samym dołączyła do naszego dream team'u ?

Kiedyś harcerka, dziś fanka Jagi, horrorów i dobrej książki (nie mówi o tym głośno, ale kiedyś pisała opowiadania i mamy nadzieję, że wkrótce spełni swoje marzenie o wydaniu własnej opowieści).
W międzyczasie to także studentka Kulturoznawstwa na UwB.

Kamila - witamy na pokładzie :)
2021-07-28, 15:00
facebook
Dział Media Relations... nie bierze urlopu ?
Dziewczyny są wszędzie tam, gdzie dzieje się coś ciekawego. A tak jest u naszych klientów.

Co, gdzie, jak? Przeczytajcie sami ?

Dziś między innymi o:

* Fit Cake Franczyza
* Enklawa
* White Bear Ice Cream
* KOKU Sushi sieć franczyzowa
* SYNERGETIC Poland
* Wy-Spa Centrum Odnowy Biologicznej i Rehabilitacji
* Podlaskie Zakłady Zbożowe S.A.
2021-07-12, 08:30
facebook
Z pomocnikami, bez pomocników, z dużymi workami i małymi workami - motywem przewodnim naszego ostatniego weekendu był las! I choć pozycje ze zdjęć na to wskazują, nie zbieraliśmy grzybów, a śmieci ♻️

Dziękujemy za nominację alu-frost i do posprzątania lasu podczas spaceru nominujemy:
? FIT CAKE
? KOKU Sushi sieć franczyzowa
? Merkury S.A.
? Twój dentysta w Białymstoku - Zyta Mroczkowska

Powodzenia! ?
2021-04-26, 16:10
facebook
Gdzie dużo się dzieje, tam jest nasz dział Media Relations, któremu nic nie umknie ?
Tym razem przeczytacie o:

☑ Fit Cake Franczyza
☑ Księgarnia TaniaKsiazka.pl
☑ KOKU Sushi sieć franczyzowa
☑ STEKOP SA
2021-04-21, 15:30
facebook
A na nadchodzące Święta życzymy Wam...

Wielkanocy offline
2021-04-03, 13:00
facebook
Już od wielu lat pomagamy sieciom franczyzowym w komunikacji social media oraz media relations. Do tej pory - były to firmy o ugruntowanej pozycji. Od niedawna - wspieramy całkowicie nowy koncept na polskim rynku - Crazy Corn. To duże wyzwanie, ale zarazem - bardzo ekscytujące
2021-03-24, 15:30
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.