TIS Group zachęca instalatorów do stałej współpracy
Dwuosobowa, tygodniowa wycieczka do wakacyjnego kurortu za granicą, przejażdżka za kierownicą Ferrari czy vouchery na strzelnicę sportową – to główne nagrody w specjalnym programie lojalnościowym dedykowanym dla instalatorów systemów C.O.
2016-02-29, 20:48

Jak informuje Marcin Kosakowski, dyrektor handlowy TIS Group, zasady programu są proste i nie wymagają specjalnego zaangażowania. - Za każde 100 złotych wydanych na zakup produktów TIS – kotłów centralnego ogrzewania - w sieci dystrybucyjnej na terenie kraju, instalator otrzyma 10 punktów, które następnie będzie mógł wymieniać na atrakcyjne i praktyczne nagrody – profesjonalne produkty marki BOSCH.

 

Na zakończenie I edycji programu, w lutym przyszłego roku, instalator, który zgromadzi na swoim koncie najwyższą liczbę punktów zdobędzie dodatkowo nagrodę główną – dwuosobową wycieczkę do jednego z popularnych zagranicznych kurortów wakacyjnych. Uczestnik, który zajmie drugie miejsce otrzyma możliwość wypróbowania swoich sił za kierownicą prawdziwego Ferrari, na torze sportowym w Polsce. Trzecie miejsce będzie zaś nagrodzone pakietem voucherów upoważniających do skorzystania ze strzelnicy sportowej.

 

- Wierzymy, że dzięki prostym zasadom i atrakcyjnym nagrodom program będzie cieszył się sporym zainteresowaniem ze strony rynku. Choć oficjalnie rozpoczął się niewiele ponad tydzień temu, w trakcie pierwszego spotkania z naszą marką, które zorganizowaliśmy 19 lutego na Stadionie Miejskim w Białymstoku, już mamy pierwsze zgłoszenia – dodaje przedstawiciel podlaskiej spółki, który zaznacza przy tym, że nagrody są zaledwie dodatkiem.

 

- Bo podstawą są przecież nasze produkty, oceniane przez fachowców z branży jako trwałe, innowacyjne i efektywne, wytwarzane w naszych zakładach w Lipsku koło Augustowa i w fabryce na Białorusi.

 

Wśród produktów marki BOSCH, które można zdobyć w programie są m.in. - wiertarka udarowa GSB1RE w zestawie z 4 wiertłami i walizką za 1870 punktów, szlifierki kątowe, młotowiertarki czy wkrętarki. Najcenniejsze w tym zestawieniu są: młotowiertarka GBHz-z6DFR i wkrętarka GSR 18-2LI Plus za 5340 punktów każda.

 

Zakupy wyrobów TIS powinny zostać zarejestrowane. Można tego dokonać na trzy sposoby: wysyłając skan lub zdjęcie dowodu zakupu do siedziby firmy na adres info@tisgroup.pl, wysyłając informację o dacie, miejscu zakupu, numerze faktury i wartości transakcji SMS-em pod numer 697 999 222 lub przekazując te informacje telefonicznie pod numerem telefonu: 85 871 21 21. 

 

Regulamin i pełna lista nagród znajdują się na stronie internetowej tisgroup.pl. Program zakończy się 28 lutego 2017 roku.

KONTAKT / AUTOR
Janusz Mroczkowski
CEO
Agencja Publicum PR
501 03 58 53
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.